پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بیش از ۴۳ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان وارد کشور شدند

بیش از ۴۳ هزار زائر پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان وارد کشور شدند

0
79
کد خبر: 72835
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان از ورود بیش از ۴۳ هزار و ۹۵ زائر پاکستانی از پایانه مرزی ریمدان از ۲۸ مرداد تاکنون به کشور خبر داد.

به گزارش میار ؛ شهرام مبارکی روز دوشنبه اظهارکرد: نیروهای این اداره کل به طور شبانه روزی از شروع طرح اربعین از ۲۸ مردادماه تاکنون در این مرز مشغول خدمات‌دهی به زائران پاکستانی اربعین هستند.

وی ادامه داد: پایانه مرزی ریمدان یکی از کانون‌های مهم پذیرش زائران پاکستانی عازم عتبات عالیات هست به همین منظور ارائه خدمات مناسب و سلامت زائران پاکستانی برای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این پایانه مرزی در مسیر تردد خیل عظیمی از زائران پاکستانی است این اداره‌کل علاوه بر ایمن سازی مسیر منتهی به پایانه مرزی ریمدان، نسبت به استقرار ایستگاه پویش راه نجات همراه با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و آموزشی، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، محیط آرایی این پایانه و همچنین استقرار گشت‌های راهداری در نقاط پرحادثه و دیگر موارد اهتمام جدی ورزیده است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید