یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » پذیرش چهار هزار و ۲۳۲ بیمار در کلینیک‌های بیمارستان ایرانمهر سراوان

پذیرش چهار هزار و ۲۳۲ بیمار در کلینیک‌های بیمارستان ایرانمهر سراوان

0
46
کد خبر: 72824
رئیس بیمارستان ایرانمهر سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی ایرانمهر این شهرستان با ۱۳۰ تخت فعال دارای ضریب اشغال تخت ۷۰ درصدی است.

به گزارش میار ؛ دکتر سینا خواجه جهرمی روز یکشنبه از پذیرش چهار هزار و ۲۳۲ بیمار در کلینیک‌های بیمارستان ایرانمهر سراوان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

وی بیان کرد: پنج هزار و ۱۱ مراجعه کننده امسال در اورژانس بیمارستان ایرانمهر سراوان پذیرش شدند که از آمار پذیرش کلینیک‌ها نزدیک به یک‌هزار نفر بیشتر است.

رئیس بیمارستان ایرانمهر سراوان افزود: هم اکنون کلینیک‌های اطفال، زنان، جراحی مغز و اعصاب، جراحی عمومی و بخش‌های اورژانس، داخلی زنان و مردان، جراحی زنان، سی سی یو، آی سی یو و اتاق عمل در این بیمارستان فعال و در حال ارائه خدمات به شهروندان است.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای متخصص در رشته‌های ارتوپدی، پوست، چشم، کلیه و مجاری ادراری، داخلی، مغز و اعصاب، روانپزشکی، سونوگرافی، عفونی و قلب است

جهرمی با بیان اینکه بیمارستان ایرانمهر سراوان به عنوان یکی از زیباترین بیمارستان های کشور است، گفت: این بیمارستان با ارائه خدمات تشخیصی درمانی، تخصصی و فوق تخصصی در کنار بیمارستان رازی، مراجعان سراوان بزرگ و سایر نقاط را پوشش می دهد.
دسته بندی: سلامت / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید