شنبه، 6 مرداد 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » سوت پایان فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار با شعار «مسئول بی لیاقت نمی‌خواهیم!» زده شد

سوت پایان فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار با شعار «مسئول بی لیاقت نمی‌خواهیم!» زده شد

0
367
کد خبر: 72814
شب گذشته در حالی که بازی تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار باید برگزار می‌شد، با نا هماهنگی دستگاه های انتظامی و درمانی و عدم توجه مسئولان مربوطه این بازی نیمه تمام، به پایان رسید و این موضوع به نفع تیم حریف تمام خواهد شد.
به گزارش میار، باید شب گذشته در چابهار بازی حساسی بین تیم فوتبال ساحلی چابهار و اصفهان برگزار می‌شد که نشد چرا که نیروی انتظامی دیر به محل رسید و اورژانس نیز نیامده، به جای دیگری رفت و همین منجر به این شد که در انتها تماشاگران چابهاری با سر دادن شعار «مسئول بی لیاقت نمی‌خواهیم» سوت پایان بازی را خودشان بزنند.
فیلمی نیز اخیراً بیرون آمده است که نشان می‌دهد یکی از اعضای این تیم در حالی که مسئولان چابهار را مقصر می‌داند، می‌گوید: همه مسئولان این شهر به فکر پر کردن جیب خودشان هستند.
وی ادامه می‌دهد: از روز اول که به این شهر آمدم هیچ مسئولی بالای سر تیم نیامد تا تمرین ها را ببیند و نیروی انتظامی و اورژانس هم اصلاً هماهنگ نشده بودند تا بالای سر بازی بیایند و به همین دلیل ناظر بازی را لغو کرد.
بنا بر این گزارش؛ این اتفاق به ضرر تیم فوتبال ساحلی منطقه آزاد چابهار تمام شد و به نظر می‌رسد مسئولان هیچ کدام علاقه ای به جوانان و ورزش کاران ندارند وگرنه چنین رفتاری نباید از آنها سر می‌زد و باید گفت این اقدامات مسئولان چابهار خلاف شعار های دولت جمهوری اسلامی ایران است.
دسته بندی: فرهنگی / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید