دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بهره‌برداری از ۲۴۸ پروژه کشاورزی سیستان و بلوچستان

بهره‌برداری از ۲۴۸ پروژه کشاورزی سیستان و بلوچستان

0
46
کد خبر: 72805
همزمان با هفته دولت ۲۴۸ طرح بخش کشاورزی با اعتبار افزون بر ۶۲۶ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید.

به گزارش میار ؛  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در آیین افتتاح طرح های بخش کشاورزی در میرجاوه گفت: این طرح‌ها برای یک هزار و ۴۹۷ نفر شغل دائم و همچنین برای ۱۳ هزار و ۲۲۹ نفر روز نیز شغل موقت ایجاد کرده است.

سید محمد رضا سید حسینی اظهارداشت: از ابتدای دولت سیزدهم سازمان جهاد کشاورزی استان با یک اقدام جهادی برای جبران کمبود گوشت مرغ تولیدی، اجرای طرح عظیم خودکفایی گوشت مرغ را در استان آغاز کرد بطوری که تاکنون ۹۷۳ موافقت اصولی مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای صادر شد.

وی ادامه داد: به همت بهره برداران در ۲ سال اخیر ۱۵۷ واحد مرغداری در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسیده و به مجموعه مرغداری های استان افزوده شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین ۲۴۸ واحد دیگر نیز با سرمایه گذاری بیش از ۲ هزار و ۲۳۲ میلیارد تومان و پیشرفت فیزیکی ۲۰ تا ۹۰ درصد در حال اجراست.

وی تصریح کرد: تا قبل از دولت سیزدهم فقط ۳۰ درصد گوشت مرغ مورد نیاز استان توسط مرغداری های داخل استان تولید می شد که این رقم در حال حاضر به حدود ۸۰ درصد ارتقاء یافته است.

وی همچنین اجرای طرح های توسعه ای گلخانه ای ،نخلستان‌ها با ارقام تجاری ،گیاهان دارویی و تامین گوشت مورد نیاز از طریق سیستان وبلوچستان را از دیگر برنامه های بخش کشاورزی در دولت سیزدهم در این استان عنوان کرد.

دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید