جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افتتاح سه زمین ورزشی چمن مصنوعی در نیکشهر

افتتاح سه زمین ورزشی چمن مصنوعی در نیکشهر

0
47
کد خبر: 72801
رئیس اداره ورزش و جوانان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: سه طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در این شهرستان گرامیداشت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش میار ؛ یونس رئیسی اظهار کرد: گرامیداشت هفته دولت سه طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستاهای کوراندپ و جوزدر نیکشهر به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: هر یک از سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستاهای متسنگ، کوراندپ و جوزدر نیکشهر در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی این شهرستان به‌ صورت مشارکتی توسط اداره کل ورزش و جوانان‌ استان، فرمانداری، بخشداری و دهیاری در فضایی با زیربنای یک‌هزار و ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار هزینه شده ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی افتتاح شد.

این مسوول ادامه داد: با افتتاح این سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در قالب ۹۰۰ خانوار از این طرح ورزشی بهره مند خواهند شد.

وی گفت: افتتاح این طرح‌ها فرصت مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده تا رقابت مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

رئیسی بیان کرد: با حمایت های دولت مردمی و انقلابی ۱۰ طرح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال با اعتبار بیش از ۱۲ میلیارد ریال به‌ مناسبت هفته دولت در سراسر استان افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید