چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰ طرح در ایرانشهر

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰ طرح در ایرانشهر

0
51
کد خبر: 72796
سرپرست فرمانداری ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۰۰ طرح در این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

به گزارش میار ؛ مهرداد جهاندیده با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح ها در مجموع ۵۴۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده اظهار کرد: بهره برداری از ۲ واحد مرغداری با ظرفیت ۴۰ هزار قطعه، بهسازی معابر شهری و روستایی، توسعه شبکه برق شهری و روستایی، رفع افت ولتاژ، تعمیر و بازسازی، اجرای خط انتقال آب مسکن مهر و رفع مشکلات این منطقه و راه اندازی خط آبupvs شهری از جمله طرح های آماده افتتاح در این شهرستان است.

وی ادامه داد: حفر و تجهیز چاه آب آشامیدنی و بهسازی چشمه های عشایری و ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد از دیگر طرح هایی است که در هفته دولت به مردم شهرستان ایرانشهر تقدیم می‌شود.

سرپرست فرمانداری ویژه ایرانشهر گفت: هفته دولت مجالی برای ارائه عملکرد و دستاوردهای دولت در بخش های مختلف به مردم است.

وی افزود: هفته دولت یکی از مقاطع بسیار مهم در موضوع «جهاد تبیین» است و باید مسوولان در این هفته تلاش های یک سال گذشته را به طور واقعی و تمام و کمال به مردم ارائه دهند تا امید در جامعه جاری شود .

جهاندیده همچنین از شهیدان رجایی و باهنر بعنوان مبارزان و یاران امام راحل (ره) یاد کرد که تا پای جان برای انقلاب تلاش کردند، اظهار کرد: صداقت در گفتار و کردار، اخلاص در عمل، مسوولیت‌پذیری در خدمت به خلق‌الله از خصیصه‌های این ۲ شهید بزرگوار بود.


دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید