دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بازنگری عرضه بنزین با کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها در منطقه زاهدان

بازنگری عرضه بنزین با کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها در منطقه زاهدان

0
48
کد خبر: 72781
با محوریت مدیریت مصرف در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین و بهینه‌سازی سوخت، جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان سیستان و بلوچستان امروز با حضور اعضا در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد.

به گزارش میار ؛ چهارمین جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی استان با رویکرد مدیریت مصرف سوخت و تمهیدات استفاده بهینه از سهمیه کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها در سالن جلسات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان برگزار شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان معضل قاچاق سوخت را یکی از دغدغه‌های بزرگ مسئولان استان برشمرد و افزود: تفاوت بسیار زیاد قیمت بنزین عرضه شده با نرخ خرید و فروش غیررسمی و قاچاق، باعث رونق قاچاق سوخت و جذابیت برای سوداگران و بسیاری از صاحبان کارت‌های سوخت شده و بر این اساس، افزایش بازدیدهای مشترک از مجاری عرضه و نیروگاه‌ها در دستور کار کارگروه قرار گرفت.

قربانعلی مردانی گفت: به‌دلیل ناترازی تولید و مصرف بنزین به مدیریت مصرف سوخت نیاز داریم، در این زمینه وضعیت سهمیه و تعداد کارت‌های سوخت اضطراری جایگاه‌ها مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.


دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید