دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آغاز افتتاح و کلنگ زنی ۴۹ طرح در چابهار

آغاز افتتاح و کلنگ زنی ۴۹ طرح در چابهار

0
52
کد خبر: 72769
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: افتتاح و کلنگ زنی ۴۹ طرح گرامیداشت هفته دولت با اعتبار چهار هزار و ۹۳۷ میلیارد تومان شامل ۱۷ طرح با چهار هزار و ۵۷۶ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی و ۳۲ طرح با اعتبار ۳۶۰ میلیارد تومان در حال افتتاح است.

به گزارش میار ؛ جواد سپاهی روز شنبه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند اظهارکرد: هشتم شهریور ماه را به یاد شهدای والا مقام دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت نامیده‌اند تا ضمن گرامیداشت مقام عظمای این بزرگمردان که اسوه مبارزه، خدمت، صداقت و شرافت هستند، از خدمات، زحمات، کار و سعه صدر کارگزاران دولت قدردانی شود.

وی بیان کرد: شهیدان گرانقدر باهنر و رجایی به‌عنوان نماد و مظهر بارز ساده زیستی، تعهد، تخصص و اخلاص و خدمت صادقانه، الگوی عملی توانمند و خدمت به جامعه در فصل جدیدی از زندگی سیاسی کشور به بهترین شکل و سیاق ایفای نقش کردند تا آرمان‌های انقلاب را به منصه ظهور برسانند.

فرماندار چابهار تصریح کرد: ادامه دهندگان راه شهدا و امام، امروز با اهتمام به پیگیری و احقاق اهداف بلند و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و امام راحل، با سخت‌کوشی مضاعف و عمل صادقانه در عرصه خدمت به مردم گام برداشته و عزت و سربلندی کشور مرهون حضور نیروها و انسان‌های متعهدی است که در هر شرایطی بر وظیفه انسانی و دینی خود تاکید می‌کنند.

سپاهی با اشاره به اینکه برگزاری هفته دولت فرصت خوبی برای شناخت ضعف‌ها و نقاط قوت دستگاه‌های اجرایی است، خاطرنشان کرد: عملکرد تمامی دستگاههای اجرایی چابهار در زمینه های مختلف رضایت بخش است و برای سرعت بخشیدن به انجام طرح‌های عمرانی و نیز تحقق اهداف دولت در راستای خدمتگذاری به مردم، نیازمند تلاش بیشتری از سوی کارکنان و مدیران هستیم.

وی افزود: انجام طرح‌های بزرگ در شهر بندری چابهار از جمله توسعه اسکله شهید بهشتی برای پهلوگیری کشتی‌های بزرگ ۱۰۰ هزار تنی نشانگر تلاش مضاعف نسبت به گذشته است.

فرماندار چابهار با بیان اینکه چابهار دارای ظرفیت های بسیار ارزشمند در بخش شیلات و کشاورزی است، ادامه داد: هم اکنون صید ۹۰ درصد تن ماهیان و ۵۰ درصد کل ماهی‌های کشور در این منطقه صورت می گیرد.

وی گفت: چابهار به لحاظ شرایط آب و هوایی آمادگی فعالیت کشاورزی در تمام فصول سال را دارد و محصولات گرمسیری و نیمه گرمسیری تولیدشده در چابهار علاوه بر مصرف داخلی، نیاز بسیاری از استانهای پرجمعیت کشور را نیز تامین می کند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید