پنج شنبه، 13 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » قضایی و حقوقی » رفع تصرف حدود ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان

رفع تصرف حدود ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی سیستان و بلوچستان

0
44
کد خبر: 72768
مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان گفت: یگان حفاظت سازمان دولتی این اداره‌کل از ابتدای سالجاری تاکنون حدود ۷۰۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی استان به ارزش ۸۸۱ میلیارد تومان را رفع تصرف و از دست متصرفان آزاد کرده است.

به گزارش میار ؛ عطاء اله اکبری اظهار کرد: با تلاش نیروهای یگان‌های حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان و با انجام هماهنگی‌های قضایی در ۲۵ ماموریت در شهرهای مختلف استان این اراضی از تصرف اشخاص سودجو خارج و به وضع سابق بازگشت.

وی تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی این اداره کل به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی بوده و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان بیان کرد: هر گونه دخل و تصرف و همچنین تغییر کاربری اراضی دولتی تخلف محسوب و در صورت مشاهده و گزارش، بر اساس قانون با متخلفان برخورد می شود.

وی تصریح کرد: این اداره کل در راستای حفاظت از حقوق بیت المال از تمام توان حقوقی خود بهره می‌گیرد تا به بهترین شکل ممکن از اراضی دولتی صیانت و حفاظت کند.

اکبری خاطر نشان کرد: شهروندان سیستان و بلوچستان می توانند موارد تصرف، تعرض و دخالت در اراضی دولتی و ملی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای ۱۶۵۶ به یگان حفاظت از اراضی گزارش دهند.
دسته بندی: قضایی و حقوقی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید