شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » بهره‌مندی بیش از ۳ هزار خانوار نیازمند تفتان از خدمات کمیته امداد

بهره‌مندی بیش از ۳ هزار خانوار نیازمند تفتان از خدمات کمیته امداد

0
44
کد خبر: 72759
مدیر کمیته امداد تفتان سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون بیش از سه هزار و ۲۰۰ خانوار نیازمند زیر پوشش این نهاد از خدمات نظام و خیران ارزشمند بهره می‌برند.

به گزارش میار ؛ علیرضا ریگی روز پنجشنبه اظهار کرد: این خانواده ها علاوه بر دریافت خدمات نهاد مقدس کمیته امداد زیر چتر حمایتی خیران شهرستانی، استانی و کشوری قرار دارند.

وی بیان کرد: اخیراً ۱۵ دستگاه کولر چهار هزار، بین خانواده های دارای دانش آموز توزیع شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز نیازمند زیر پوشش کمیته امداد تفتان قرار دارند اظهارداشت: برای حمایت تحصیلی بیش از سه هزار و ۱۱۰ دانش آموز، ۴۰۰ هزار تومان مبلغ نقدی، بسته تحصیلی شامل کیف، کفش و بسته نوشت افزاری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: ۱۴۰ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد تفتان نیز هزینه تحصیلی شامل یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در دانشگاه آزاد و یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان نیز در پیام نور و در واحدهای روزانه آموزش عالی نیز یک میلیون دویست هزار تومان تحت عنوان شهریه دریافت می کنند.

مدیر کمیته امداد تفتان گفت: دانشجویان این شهرستان در رشته های پزشکی، پیراپزشکی و سایر رشته ها در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد دارای حامی بوده و سرپرست هزینه آن ها را می دهد گفت: از ابتدای سالجاری ۲ میلیارد تومان به همت خیران به جامعه هدف به صورت نقدی پرداخت و در تهیه سبدهای آموزشی نیز از ظرفیت خیران استفاده شده که مبلغ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت کرده اند.

ریگی افزود: واحد اکرام کمیته امداد تفتان از طریق خیران در حال رایزنی بوده که امسال کمک های تحصیلی و نقدی را افزایش دهند و نسبت به سال قبل حمایت های خیران چشمگیرتر باشد.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید