شنبه، 6 مرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » برگزاری جشنواره پاییزه در سیستان و بلوچستان

برگزاری جشنواره پاییزه در سیستان و بلوچستان

0
69
کد خبر: 72757
مدیر مجتمع بزرگ فرهنگی هنری ارشاد زاهدان گفت: جشنواره بزرگ پاییزه در محوطه و جایگاه روباز مجتمع فرهنگی هنری ارشاد زاهدان با حضور هنرمندان صاحب نام سیستان و بلوچستان با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش میار ؛ محمدرضا عدیلی روز پنجشنبه در جلسه هم اندیشی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان، اعضای شورای معاونان اداره کل ارشاد و مسوولان انجمن های فرهنگی و هنری برگزار شد، اظهار کرد : مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد با سابقه درخشانی که در پرورش علاقمندان به حوزه هنر دارد دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای است که متاسفانه طی سال‌های اخیر مهجور مانده است.

وی افزود: انجمن‌های فرهنگی و هنری این مجتمع در فضایی متناسب با شان هنرجویان و هنرمندان و همچنین حضور اساتید صاحب نام در همه رشته‌های فرهنگی و هنری آمادگی میزبانی از حضور علاقمندان به هنر دارد.

مدیر مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد زاهدان خاطرنشان کرد: وجود کتابخانه و سینما در این مجتمع موجب شده تا علاقمندان به این حوزه‌ها ساعاتی از وقت خود را در مجتمع بگذرانند و از همین ظرفیت می‌توان برای ورود آنان به انجمن‌های هنری استفاده کرد.

عدیلی ضمن تشکر از همراهی مدیرکل ارشاد و اعضای شورای معاونین بیان کرد: امیدواریم با همراهی‌های روز افزون اندکی از مشکلات موجود در مجتمع مرتفع و شاهد درخشش دوباره آن باشیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه شهر زاهدان با وجود اینکه از آن به عنوان یک کلانشهر یاد می‌شود در حوزه نشاط اجتماعی ضعیف است و با برنامه‌ریزی و فعالیت‌های خلاق و بدیع می توان این معضل بزرگ را مرتفع کرد و در همین راستا تصمیم گرفته ایم با همراهی هنرمندان تمامی رشته ها جشنواره پاییزه را برگزار کنیم که چگونگی آن در آتیه ای نه چندان دور اطلاع رسانی خواهد شد .

مدیر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد زاهدان تصریح کرد: یکی از اتفاقات درخشان در حوزه مجتمع بر پایی خیمه عزاداری آقا اباعبدالله الحسین در ایام محرم بود که با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

وی گفت: باید با انجام فعالیت‌های خلاقانه زمینه ورود علاقمندان به حوزه فرهنگ و هنر را به مجتمع فراهم کنیم، خوشبختانه فضای فیزیکی مطلوب و استاندارد، نظارت مطلوب و اساتید زبده انجمن را در کمتر جایی می‌توان پیدا کرد.

این مسوول با تاکید به اینکه بسیاری از مردم شهر زاهدان از فعالیت‌های مجتمع فرهنگی و هنری اطلاع چندانی ندارند از اصحاب رسانه به ویژه فعالان عرصه فرهنگ و هنر خواست تا با معرفی ظرفیت‌های انجمن زمینه رشد فعالیت‌های فرهنگی شهر زاهدان را فراهم کند.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید