دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آغاز بهره‌برداری از ۱۱۵۲ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در سیستان و بلوچستان

آغاز بهره‌برداری از ۱۱۵۲ پروژه عمرانی همزمان با هفته دولت در سیستان و بلوچستان

0
44
کد خبر: 72756
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان از بهره برداری از یک هزار و ۱۵۲ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از هفت هزار ۸۰۰ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت آغاز شد.

به گزارش میار ؛ منصور بیجار روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح‌های قابل افتتاح این مدت در سیستان و بلوچستان در بخش های مختلف زیرساختی نظیر ۱۵ کیلومتر بزرگراه در مسیرهای زاهدان- بم و چابهار - پسابندر، بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در مناطق روستایی و شهری، پروژه‌های آبرسانی به ویژه آبرسانی به شهر هیدوچ و پایین دست سد کهیر و بیش از ۱۶۵ کیلومتر راه روستایی از مهمترین آنها بشمار می رود.

وی ادامه داد: همچنین ۷۷ طرح هادی روستایی بنیاد مسکن، ۲۴۸ طرح بخش کشاورزی و بخش های مختلف اقتصادی نظیر شهرداری ها و دهیاری ها و صنعت و معدن از دیگر طرح‌های قابل افتتاح هفته دولت در استان است.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی با اعتبار هفت هزار میلیارد تومان در استان آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم اقدامات عمرانی مناسب در سیستان و بلوچستان در طول سال شاهد بهره‌برداری از این طرح ها هستم، گفت: یکی از مهمترین طرح های در حال اجرا در حوزه عمرانی ساخت بزرگراه است که قبل از این دولت حداکثر سالی ۹ کیلومتر به بهره‌برداری می‌رسید این در حالیست که با وضعیت اقتصادی موجود در ۲ سال اخیر متوسط ساخت باند دوم به ۱۰۹ کیلومتر رسیده که جهش قابل توجه در این حوزه محسوب می شود.

بیجار ادامه داد: با اقدامات مطلوب ادارات کل راه و شهرسازی جنوب و شمال سیستان و بلوچستان بنا داریم متوسط ساخت بزرگراه را در ۲ سال اخیر نیز افزایش دهیم تا نیاز مردم استان در این بخش پاسخ داده شود.

وی افزود: طرح های قابل افتتاح هفته دولت در سیستان و بلوچستان امسال در مقایسه با هفته دولت سال گذشته به لحاظ تعداد ۲۷ درصد و از نظر اعتباری نیز ۲۵ درصد افزایش داشته که بسیار قابل توجه است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید