دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان تا ۲ ماه آینده به نتیجه می‌رسد

طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان تا ۲ ماه آینده به نتیجه می‌رسد

0
41
کد خبر: 72755
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: انتقال آب منطقه تهلاب به عنوان یک منبع آبی مطلوب در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم همچنین طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان در حال انجام بوده و تا ۲ ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در نشست با فرمانداران حوزه سیستان که در محل فرمانداری شهرستان هیرمند برگزار شد، اظهارکرد: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مربوطه موظفند؛ امور مربوط به سرمایه‌گذاری را به بهترین شکل ممکن در استان تسهیل کنند.

وی با بیان اینکه کار باید به درستی انجام و مشکلات به صورت شفاف و روشن حل و درخواست های مراجعان به موقع پاسخ داده شود، افزود: کارها باید به سرعت نیز انجام شود چراکه با گذشت زمان هزینه انجام کارها افزایش پیدا می‌کند.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه همه تلاش ما در راستای تامین رفاه مردم است همچنین جلسات باید خروجی داشته باشد و تاثیر این جلسات و کارها را کف میدان ببینیم، اذعان کرد: باید مشاغل جایگزین کشاورزی و دامداری در سیستان گسترش پیدا کند تا بتوانیم اشتغال پایدار در منطقه ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع هماهنگی و هم افزایی بیان کرد: باید کار را جهادی انجام دهیم که این امر یک ذکر عملی محسوب می شود.

کرمی با تاکید بر موضوع نوآوری اذعان کرد: لازمه پیشرفت سیستان و بلوچستان نوآوری است بنابراین از ایده ها و طرح‌های نو استفاده کنید، مطالبه گر فردی است که بتواند در جهت حل مسائل استان گام بردارد، همچنین مدیران باید در میدان باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

وی با بیان اینکه همه مدیران شهرستانی دقت کنند تا در کارها مانع نشوند بلکه در طرح ها تسهیل و تسریع ایجاد کنند، تاکید کرد: جوانان باید از همین ابتدا تجارت را فراگیرند و در کنار اتاق بازرگانی افراد زیادی از تجار جوان حاضر باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستیاران طرح مردمی سازی باید جوانان این استان را به حرکت درآورند تا روی پای خود بایستند، افزود: فرصت های مسوولیت زود گذر است بنابراین این فرصت ها را قدر بدانید و به آینده‌ای بلند فکر کنید.

وی ادامه داد: دشمن از همه ابزارهای خود استفاده می‌کند تا پیشرفت این خطه را متوقف کند طبیعی است که باید با حفظ وحدت و انسجام خود آنان را ناکام بگذاریم.

کرمی افزود: آب تهلاب به عنوان یک منبع آبی مطلوب در حال پیگیری است که امیدواریم به زودی شاهد نتایج آن باشیم همچنین طرح اضطراری تامین آب منطقه سیستان نیز در حال انجام بوده و تا ۲ ماه آینده به نتیجه خواهد رسید.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید