دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » ترمینال چابهار اتوبوس ندارد + تصاویر

ترمینال چابهار اتوبوس ندارد + تصاویر

0
857
کد خبر: 72747

مردم چابهار با ارسال تصاویری از در راه ماندگی خود در ترمینال چابهار خبر دادند و مدعی شدند که هیچ اتوبوسی در چابهار راضی به حمل مسافران ایرانی نیست و همگی برای حمل زائران رفته اند که می طلبد مسئولان در این زمینه فکری کنند.

به گزارش میار؛ سال گذشته همین ایام بود که بیشتر اتوبوس ها برای جابجایی زائران در نظر گرفته شده بودند و خیلی از مردم وقتی به ترمینال مراجعه می کردند، بیشتر اوقات با در بسته ترمینال روبرو می شدند.

امسال کمی با سال گذشته فرق کرده است و گزارشات ارسالی به ما نشان می دهد مردم این بار اگرچه با در بسته ترمینال روبرو نمی شوند اما همچون سال گذشته بیشتر اتوبوس ها زائر حمل می کنند و کاری به شهروندان ایرانی ندارند، یعنی بیشترشان پاکستانی های مسافر را می برند.

بیمار داریم و درمانده ایم

یکی از شهروندان با اشاره به اینکه قصد داشته است بیمار خود را که چند ماه پیش برای او از دکتری در شیراز وقت گرفته بود با اتوبوس به شیراز ببرد، مدعی می شود: حالا گیر افتاده ایم، اگر تاکسی هم بگیریم هزینه هایمان خیلی گزاف می شود و ما از قشر مرفه و یک درصدی جامعه نیستیم که بخواهیم با هواپیما به اینور و آنور برویم.

وی ادامه می دهد: خودتان که از هزینه های حمل و نقل خبر دارید و یادتان است یکی از مسئولان برای توجیه گرانی بلیت هواپیما فرموده بود ما می خواهیم خودروسوارها نیایند سوار هواپیما شوند، خب با این قیمت ها انتظار دارید ما 99 درصدی ها با هواپیما برویم، هواپیما مخصوص مسئولان و بخش های مرفه جامعه هستند.

امتحان داریم و مانده ایم با این همه گرانی!

یکی دیگر از افرادی که امتحانات ترم تابستانی اش را باید پس بدهد، می گوید: با وجود امتحان مانده ایم، چطور خود را به مقصد برسانیم، ما هم انسان هستیم و با این هزینه ها و اوضاع اقتصادی مملکت که همگی در جریان هستید، نمی توانیم با تاکسی یا هواپیما جابجا شویم.

وی ادامه می دهد: خواهشی که از مسئولان داریم این است که کاری برای ما بکنند، این همه اتوبوس همه اش در اختیار پاکستانی ها قرار گرفته است خب بروید از استان های دیگر هم چند اتوبوس بیاورید چرا همیشه آنکه محروم تر است باید ضرر بیشتری بکند.

می طلبد مسئولان با توجه به اینکه چنین موضوعی کاملاً قابل پیش بینی بود فکری به حال مردم بکنند تا هر ساله این ایام از سال مردم چابهار و مسافران ایرانی در چابهار به دردسر نیفتند.

دسته بندی: اجتماعی / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید