پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » چه بلایی سر هانی و سمیر بلوچ آمد؛ خبر مناسب کودکان و افراد بیمار نیست+ تصویر 18+

چه بلایی سر هانی و سمیر بلوچ آمد؛ خبر مناسب کودکان و افراد بیمار نیست+ تصویر 18+

0
1 307
کد خبر: 72741

چندی پیش خبری در فضای مجازی مبنی بر ربوده شدن زوج جوانی در ایرانشهر دست به دست چرخید که امروز صبح تصاویری مبنی بر کشف اجساد آنها حوالی روستای گیدبست منتشر شد، میار جزئیات ماجرا را بررسی کرده است.

به گزارش میار؛ حدوداً دو هفته پیش خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر ربوده شدن یک زن و مرد جوان در ایرانشهر، همان موقع برای پیگیری موضوع دست به کار و متوجه شدیم که این ماجرا واقعیت دارد.

جزئیات ماجرای آدمربایی

با اینکه نتوانستیم جزئیات دقیقی از ماجرا به دست بیاوریم متوجه شدیم زن و شوهری به نام های هانی و سمیر با فامیلی بلوچ که چندی پیش از پاکستان به ایرانشهر آمده و سکنی گزیده بودند، توسط افرادی ناشناس دزدیده شده اند.

ماجرا به دلایلی مشکوک بود، سمیر از خویشاوندان عبدالرئوف برکات فردی بلوچ و ساکن پاکستان بود که به دلایلی نامعلوم توسط فتوای یک نفر با هویت ملا شهمیر کشته شده بود و همین موضوع ربوده شدن این دو نفر را دقیقاً چند روز بعد از آن ترور، مشکوک می کرد.

کشف دو جسد حوالی گیدبست

حالا از امروز صبح خبر رسیده است که اجسادی سوخته اطراف روستای گیدبست در محور گشت به خاش کشف شده است که با توجه به شباهت ظاهری اجساد با دو نفر احتمالاً این دو جسد متعلق به هانی و سمیر هستند.

بنابراین گزارش، هر دو جسد سوخته شده اند و دقیقاً صورت آنها مشخص نیست و پس از سوختن نیز اجساد در اطراف روستای گیدبست که نزدیک مرز ایران و پاکستان قرار دارد، رها شده بودند.



دسته بندی: حوادث / جالب
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید