جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » تاسیسات آبرسانی مجتمع چهار روستایی در سوران درحال ساخت است

تاسیسات آبرسانی مجتمع چهار روستایی در سوران درحال ساخت است

0
42
کد خبر: 72729
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان از مراحل پایانی ساخت تاسیسات آبرسانی مجتمع چهار روستایی "قنداب و کتوران"  در شهرستان سوران خبر داد و گفت: با افتتاح این طرح بیش از یک‌هزار از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش میار ؛ علیرضا قاسمی روز یکشنبه اظهار کرد: به منظور تأمین آب آشامیدنی این مجتمع یک باب ایستگاه پمپاژ به ظرفیت ۱۰ لیتر در ثانیه، یک باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت ۳۰۰ مترمکعب، اجرای چهار کیلومتر لوله‌گذاری و ۱۰ کیلومتر توسعه شبکه توزیع انجام شده است.

وی، منبع تأمین آب این مجتمع را یک حلقه چاه با ظرفیت ۱۰ لیتر بر ثانیه اعلام کرد و افزود: هزینه اجرای این طرح به مبلغ ۷۹ میلیارد ریال از محل منابع استانی تامین شده است.

مدیرعامل آبفا سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه طرح آبرسانی و رفع تنش آبی چهار روستای مجتمع پسکوه این شهرستان نیز با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است، گفت: با بهره‌برداری از این طرح بیش از چهار هزار نفر از آب آشامیدنی بهره‌مند می‌شوند.

وی از تداوم بهره‌مندی جمعیت روستایی این شهرستان تا پایان سال خبر داد و با اشاره به سایر طرح‌های در دست اجرا بیان کرد: تأمین آب پایدار هشت روستای شهرستان از سد ماشکید علیا، تکمیل مخزن چهار هزار متر مکعبی مجتمع ۱۰۰ روستایی سوران و آبرسانی به حدود ۲۰ روستای این مجتمع، سایر طرح‌هایی است که از محل اعتبارات ملی و استانی در سالجاری تکمیل خواهد شد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید