جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » خدمت‌رسانی به زائران اربعین افتخاری بزرگ برای مردم سیستان و بلوچستان است

خدمت‌رسانی به زائران اربعین افتخاری بزرگ برای مردم سیستان و بلوچستان است

0
44
کد خبر: 72723
امام جمعه خاش گفت: خدمات دهی به میهمانان خارجی و سایر زائرانی که قصد سفر به نجف و کربلای معلی را از مسیر سیستان و بلوچستان دارند، افتخار بزرگی برای مردم منطقه است.

به گزارش میار ؛ حجت الاسلام غلامرضا دهقان روز یکشنبه در حاشیه نشست ستاد اربعین حسینی بیان کرد: مردم شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان در سالهای اخیر افتخار میزبانی زائران حسینی را دارند و در این سالها نشان داده اند که عشق و ارادت به خاندان نبوت و اهل بیت علیهم السلام شیعه و سنی، فارس و بلوچ نمی شناسد.

وی اظهار کرد: مردم مرزدار سیستان و بلوچستان در مناطق و شهرهای مرزی با شایستگی از مهمانان استقبال می کنند و در پذیرایی‌ از آنها سهیم هستند.

امام جمعه خاش ادامه داد: مردم این خطه برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی با برپایی موکب به استقبال و پذیرایی از عزاداران سیدوسالار شهیدان رفته و با این اقدام فرهنگ بالای نوعدوستی و مهمان نوازی خود را به نمایش می گذارند.

وی تصریح کرد: برپایی موکب ها در مناطق مرزی میرجاوه و پیشین و سایر شهرهای مرزی و مرکز استان همراهی مردم شیعه و سنی با مسوولان کاروان های زیارتی کربلا و نجف و مشهد در نوع خود بسیار جالب و الگویی شاخص در خدمت رسانی به زائران به شمار می رود.

دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید