یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » آمادگی سیستان و بلوچستان برای میزبانی از زائران پاکستانی عازم کربلا

آمادگی سیستان و بلوچستان برای میزبانی از زائران پاکستانی عازم کربلا

0
43
کد خبر: 72712
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه دستگاه‌های اجرایی این استان برای ورود زائران پاکستانی عازم کربلای معلی در آمادگی بسر می‌برند و باید امکانات لازم برای استقبال از زائران اربعین حسینی به طور کامل فراهم شود.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی روز شنبه که به همراه علیرضا مرحمتی معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از زائرسرای امام رضا (ع) شهرستان میرجاوه بازدید کرد افزود: کار برای اربعین حسینی یک کار سازمانی نیست؛ بلکه یک امر معنوی محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید شرایط را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی که از کشور دوست و برادر پاکستان وارد مرز میرجاوه می‌شوند به بهترین شکل ممکن آماده کنیم چرا که این ایام متعلق به مردم است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همچنین با توجه به میزبانی این استان از زائران پاکستانی اربعین حسینی باید درست مدیریت کرده و در این ایام از ظرفیت استان‌های معین نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) برای احیاء دین مبین اسلام قیام کرد و راه آزادگی و بندگی را به مردم جهان نشان داد و در این راه از جان و مال خود گذشت.

کرمی خاطرنشان کرد: امروز دنیا شاهد انسجام امت اسلامی است و نمونه بارز آن پیاده روی ایام اربعین حسینی است.

وی افزود: نماد هر کشوری ورودی آن کشور است بنابراین سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن از زائران اربعین حسینی که از کشور پاکستان وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند استقبال شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت بخش فرهنگی در مراسم پیاده روی اربعین اذعان کرد: باید موکب‌ها با برنامه ریزی مناسب ایجاد شود.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید