شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » بهره‌مندی ۱۵۵۰ خانوار عشایری از خدمات دولت در شهرستان تفتان

بهره‌مندی ۱۵۵۰ خانوار عشایری از خدمات دولت در شهرستان تفتان

0
41
کد خبر: 72711
فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: حدود یک‌هزار و ۵۵۰ خانوار عشایری با جمعیتی حدود هفت هزار و ۴۰۰ نفر در این شهرستان از خدمات دولت بهره می‌برند.

به گزارش میار ؛ علیرضا شهنوازان روز شنبه بیان کرد: هم اکنون ماهانه به هر فرد عشایری ۱۰ کیلوگرم آرد تحویل داده می شود که تلاش داریم با همکاری اداره‌کل امور عشایری سیستان و بلوچستان و بهره گرفتن از ظرفیت‌های دولت و خیران بخشی از تنور گازی خانوارهای عشایری منطقه را تامین کنیم تا از این طریق منابع طبیعی منطقه هم ناشی از استفاده انبوه هیزم آسیب نبیند.

وی افزود: توزیع ۱۰ هزار متر لوله و ایجاد سه منبع ذخیره آب از اقدامات مهمی بوده که امسال صورت گرفته و هفته دولت شاهد بهره برداری مردم منطقه از خدمات خواهیم بود.

فرماندار تفتان با بیان اینکه تأمین آب پایدار مناطق عشایری تفتان از دغدغه‌های جدی مردم بوده که نیازمند تأمین اعتبارات است، ادامه داد: با توجه به تنش های آبی در منطقه و پدید آمدن مشکلات برای عشایر منطقه پیگیر هستیم تا مقادیری تانکر ذخیره آب و لوله جهت خانوارهای نیازمند تامین شود و بر حسب رایزنی‌های صورت گرفته، برنامه آبرسانی سیار و اهدای ۴۰ تانکر آب و یک‌هزار متر لوله مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با حمایت گسترده از عشایر و رفع مشکلات آنها می‌توان زمینه تولیدات بیشتر را رقم زد، گفت: بهسازی و بازسازی راه‌ها و بازگشایی مسیرهای ارتباطی در نقاط سخت گذر از مطالبات جدی مردم منطقه است.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید