جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » تجاوز به چپ وانت زامیاد ۲ نفر کشته داشت

تجاوز به چپ وانت زامیاد ۲ نفر کشته داشت

0
45
کد خبر: 72709
رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان از تصادف سه دستگاه خودرو با یکدیگر در محور خاش به ایرانشهر با دو نفر نفر کشته و دو نفر زخمی خبر داد.

به گزارش میار ؛ سرهنگ مهدی خمر در زاهدان، اظهار داشت: امروز در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین سه دستگاه خودرو وانت زامیاد و دو دستگاه خودرو سواری پژو 405 و پارس، در محور خاش- ایرانشهر، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودروی وانت زامیاد که از مسیر ایرانشهر به سما خاش در حال طی مسیر بوده با خودروی سواری پژو که از مسیر خاش به ایرانشهر در حال حرکت بوده برخورد کرده و خودروی سواری پژو دیگر به جهت فرار از تصادف متاسفانه از جاده خارج و داخل دره سقوط می‌کند که متاسفانه در اثر این تصادف دو راننده دو خودرو پژو جان خود را از دست داده و 2 نفر از دیگر از سرنشینان وسایل نقلیه زخمی شدند که توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه تجاوز به چپ توسط راننده وانت زامیاد عامل این تصادف بوده، خاطرنشان کرد: رانندگان با سرعت مطمئنه در طی مسیر حرکت کنند و از شتاب و عجله بی‌مورد خودداری کنند.
دسته بندی: حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید