پنج شنبه، 27 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ورود زائران پاکستانی اربعین از پایانه مرزی میرجاوه آغاز شد

ورود زائران پاکستانی اربعین از پایانه مرزی میرجاوه آغاز شد

0
43
کد خبر: 72708
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه با اشاره به آغاز ورود زائران پاکستانی اربعین حسینی به کشور از طریق پایانه مرزی میرجاوه، گفت: از روز گذشته تاکنون ۱۶۰۰ زائر از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده‌اند.

به گزارش میار ؛ مصطفی احمدی مقدم اظهار داشت: از روز گذشته ورود زائران پاکستانی اربعین سید و سالار شهیدان از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور آغاز شده و تاکنون بیش از 1600 نفر به کشور وارد شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان میرجاوه، افزود: این زائران که عمدتاً از ایالت‌های نزدیک به مرز ایران در میرجاوه به کشور وارد شده‌اند، از نظر نظام مراقبت سندرومیک مورد بررسی قرار گرفته و در بدو ورود واکسن پولیوی خوراکی دریافت کرده‌اند.

فرمانده میدانی اربعین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در شهرستان میرجاوه، گفت: بررسی مسافرین و زائران از لحاظ بیماری‌هایی از قبیل مالاریا، التور، تب دانگ و سایر بیماری واگیر به عنوان برنامه روتین و در تمامی طول سال در پایانه مرزی میرجاوه در حال اجرا است که در ایام اربعین با تمرکز بیشتری ادامه می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود امسال ورود زائران با جهش همراه باید و میزبان تعداد بیشتری از این عزیزان در نقطه صفر مرزی باشیم.

دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید