دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » انقلاب و دفاع مقدس » تدوین و مستندسازی خاطرات ایثارگران

تدوین و مستندسازی خاطرات ایثارگران

0
60
کد خبر: 72699
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خاطرات ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس باید تدوین و مستندسازی شود و این ارزش‌ها با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نویسندگان به نسل‌های آینده منتقل شوند.

به گزارش میار ؛ رضا شریفی روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از آزادگان سرافراز سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اظهارکرد: با توجه به اتفاقات اخیر در قالب جنگ ترکیبی دشمن، لازم است بیشتر و جدی تر در بحث روایت گری جنگ تحمیلی تلاش کرده و در این راستا از همه ظرفیت ها بهره‌ ببریم.

وی افزود: در جنگ شناختی موجود، شما ایثارگران بهترین سرمایه‌ بوده و مصداق بارز وحدت عملی را نشان دادید.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان خطاب به ایثارگران اذعان کرد: باید کم کاری های خود در حوزه های مختلف را جبران کنیم که این جبران با حضور شما موثرتر است.

وی تصریح کرد: باید در کنار برگزاری برنامه‌های نمادین از کسانی که برای این خاک جنگیدند و مردانه مقاومت کردند، تجلیل کنیم.

شریفی بیان کرد: باید به دنبال انجام کارهای بی نظیر در استان سیستان و بلوچستان باشیم و از ظرفیت فرزندان خود استفاده کنیم.

وی ادامه داد: برای تامین مسکن ایثارگران استان سیستان و بلوچستان برنامه داریم تا این مشکل را برطرف کنیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان اذعان کرد: باید در حوزه مستندسازی و تدوین خاطرات ایثارگران اقدام و از ظرفیت‌های نویسندگی استفاده کنیم ‌تا به نسل های آینده منتقل شود.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید