شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه

معرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه

0
58
کد خبر: 72690
سرهنگ غلامرضا شعیبی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه معرفی شد.

به گزارش میار از میرجاوه، سردار احمد شفائی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه اظهار داشت: این جلسه برای تکریم از یک فرمانده عزیز و همچنین معارفه فرماندهی دیگر برای سنگر سپاه در این شهرستان است.

وی افزود: شهرستان میرجاوه دارای ظرفیت‌های بسیار زیادی است که یکی از مهم ترین ظرفیت های آن که باید به خاطر آن خداوند را شاکر باشیم ظرفیت مردمی آن است.

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: مردم عزیز این شهرستان بسیار نجیب و وفادار به انقلاب و کشور هستند؛ ریش سفیدان، علما، معلمین و سایر بزرگان شهرستان در شکل گیری چنین شخصیت بزرگی از مردمان آن تاثیرگذار بوده اند.

شفائی تصریح کرد: ظرفیت همجواری شهرستان میرجاوه با کشور پاکستان بسیار با اهمیت و مهم است که می تواند موجب رونق اقتصادی استان بشود. این شهرستان می تواند هم در زمینه تولید و هم در زمینه تجارت که باعث رونق اقتصادی استان می شود اثربخش باشد.

وی همچنین گفت: امروز ما در استان سیستان و بلوچستان مفتخر هستیم که در زمینه تجارت پیشرفت چشمگیری را مشاهده می کنیم و ظرفیت شهرستان میرجاوه در این زمینه ویژه و با اهمیت است.

فرمانده سپاه سلمان گفت: از زمان های دور مسیر میرجاوه با توجه به قرابت های فرهنگی با کشور پاکستان، ظرفیت بزرگ تجاری را برای ما رقم زده است.

شفائی در ادامه با اشاره به ایام محرم و نزدیک شدن به اربعین حسینی اظهار داشت: ورود زوار پاکستانی به کشور ما برای رسیدن به کربلا و زیارت اربعین به خصوص از مرز میرجاوه، ظرفیت بسیار بزرگ خدمت رسانی را برای ما فراهم کرده که موجب سرازیر شدن خیرات و برکات برای استان ما شده است.

وی تاکید کرد: پس از واقعه عاشورا، جهاد تبیین حضرت زینب سلام الله علیها بود که حرکت ارزشمند امام حسین علیه السلام را زنده نگاه داشت. امروز نیز جهاد تبیین به فرمایش مقام معظم رهبری یک جهاد واقعی و قطعی است.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امروز دشمن تمام توان خود را به میدان آورده تا امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد؛ حرکت تروریستی جاده خاش، حمله به کلانتری 16 زاهدان و همچنین حمله به حرم مطهر شاهچراغ در شیراز همه در راستای همین راهبرد دشمن است.

وی افزود: راهبرد دشمن برای استان ما تفرقه است و امروز مهم ترین معروف ما نیز در استان وحدت می باشد.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در طول 4 دهه عمر پربرکت انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مردم را از نظام ناامید کند، اما مردم عزیز ما به خصوص در استان سیستان و بلوچستان امروز سر خود را بالا گرفته‌اند زیرا دشمن رادر تمام دوران ناامید کرده اند.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ حسین بدیع روشن تقدیر و به عمل آمد و سرهنگ غلامرضا شعیبی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه میرجاوه معرفی شد.
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید