جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » افزایش دامنه مشاغل کاذب در سیستان و بلوچستان

افزایش دامنه مشاغل کاذب در سیستان و بلوچستان

0
51
کد خبر: 72661
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: امروز یکی از نیازهای مهم استان احیا و تقویت فرهنگ کار هست زیرا دامنه مشاغل کاذب و درآمدهای حاصل از آن در منطقه گسترده شده است.

به گزارش میار ؛ خلیل احمد سلامی روز شنبه در دیدار با اعضای انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: با وجود ظرفیت‌های بالقوه این استان در موضوع ایجاد و توسعه کسب و کار، مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی باید به صاحبان ایده، استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در همه مراحل کسب و کار مشاوره داده و به آنها کمک کنند.

وی افزود: مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی به عنوان یکی از بازیگران زیست بوم کارآفرینی کشور، در راه آسیب شناسی رشد مشاغل کاذب و همچنین کمک و ارائه مشاوره‌ های تخصصی به کارآفرینان و متقاضیان راه‌اندازی و توسعه کسب و کار در استانن می توانند تاثیرگذار باشند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: وزارت متبوع برای بهبود فضای کسب و کار و حذف امضاهای طلایی و قوانین دست و پاگیر، سامانه مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی را راه اندازی کرده که متقاضیان می‌توانند در کمترین زمان، اقدام به دریافت مجوز برای راه‌اندازی این مراکز کنند.

رئیس انجمن صنفی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی سیستان بلوچستان هم در این دیدار گفت: هم اکنون ۲۰ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در سطح استان فعالیت می‌کنند که عمدتاً در مرکز استان و در پارک علم و فناوری مستقر هستند.

عزیزاله رودینی اظهار کرد: از مهمترین اهداف ایجاد مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی، تسهیل انتقال تجربه، دانش، فناوری و یادگیری بین اجزای زیست بوم کارآفرینی، ارائه مشاوره‌های تخصصی کارآفرینی مبتنی بر دانش کاربردی،کمک به بهبود فضای کسب و کار، حمایت از راه اندازی استارت آپ ها و کمک به تأمین مالی فعالیت های کارآفرینانه از طریق اتصال صاحبان سرمایه به کارآفرینان است.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید