شنبه، 6 مرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » دستگیری دو انصارالفرقانی در پی حادثه تروریستی قصرقند؛ میار سیر تا پیاز ماجرا را درآورد+ تصویر

دستگیری دو انصارالفرقانی در پی حادثه تروریستی قصرقند؛ میار سیر تا پیاز ماجرا را درآورد+ تصویر

1
2 007
کد خبر: 72656

در پی حادثه تروریستی روز گذشته که توسط اعضای گروهک انصارالفرقان انجام شده است، پلیس سیستان و بلوچستان دو نفر را بازداشت کرد.

به گزارش میار، روز گذشته خبر رسید در محدوده دوراهی تلنگ محور قصرقند-جکیگور یک موتورسیکلت با یک سرنشین و یک راکب، توسط خودروی سواری به رگبار بسته شده اند، بعد از این اتفاق، ماجرا را پیگیری کردیم تا از هویت افرادی که سوار بر موتورسیکلت بودند مطلع شویم.

هر دو بسیجی بودند

بر اساس اخبار رسیده و به نقل از کانال وش نیوز، روز گذشته ساعتی پس از این اقدام تروریستی، چنین خبری منتشر شد: یک شهروند اهل روستای کلسکان بخش پیرسهراب دشتیاری در دوراهی تلنگ محور قصرقند جکیگور توسط سرنشینان یک خودروی سواری به رگبار بسته شد و جان خود را از دست داد.

در ادامه متن این خبر آمده است: جان باخته به هویت سوالی بلوچ و شاغل پایگاه دسته رزمی سپاه قصرقند بوده که بعد از تعویض شیفت سوار بر موتور سیکلتی به همراه همکار خود عازم روستای کلسکان بود.

در ادامه ذکر شده است: در این حادثه همکار و همراه وی مجروح شده که حال عمومی وی رضایت بخش است اما سوالی بعد از اعزام به بیمارستان نیکشهر بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

چرا سوالی بلوچ کشته شد

حال سوالی که باید پاسخ بدهیم درباره سوالی بلوچ و فردی است که همراه او بوده و زخمی شده است، بر اساس گزارشات منتشر شده، امروز صبح 21 مرداد جاری گروهک انصار الفرقان این حادثه تروریستی را برعهده گرفته و اینگونه توضیح داده است: این افراد در درگیری سالهای گذشته سپاه با این گروهک، در کوه های قصرقند حضور داشتند و عامل کشته شدن عبدالجلیل قنبرزهی و حشام عزیزی از سران این گروه هستند.

پلیس: متهمان بازداشت شدند

در بیانیه پلیس سیستان و بلوچستان که آن هم مقارن با بیانیه انصارالفرقان منتشر شد، آمده است: در پی شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی مشخص شد دو عضو از گروهک تروریستی انصار الفرقان در محور شهرستان قصرقند- تلنگ با دو خودرو در حال تردد هستند.

در ادامه آمده است: در ادامه پس از رصد لحظه به لحظه اقدامات و تحرکات این افراد، سرانجام پس از شناسایی و با اشراف دقیق اطلاعاتی، طی یک عملیات منسجم و هماهنگ، افراد منافق دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه مشخص شد این افراد که دارای تابعیت ایرانی هستند با یک برنامه‌ریزی هدفمند، عصر روز گذشته در این منطقه اقدام به شهادت و مجروحیت بسیجیان شهرستان قصرقند برای گروهک تروریستی "انصار الفرقان" به همراهی دو نفر دیگر کرده‌اند.

همچنین در ادامه این بیانیه ذکر شده است: با توجه به سرنخ‌های بدست آمده دستگیری اعضای دیگر این گروهک تروریستی در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

دسته بندی: انتظامی / اسلاید
تبلیغ

نظرات

User Avatar
  • مهمان سعید
  • در تاریخ : 21 مرداد 1402 10:27
ممنون از سایت عالی شما و نحوه خبررسانی که کاملا بی طرفانه است
  • 0

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید