دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهردار خاش: حقوق کارگران بروز پرداخت می‌شود

شهردار خاش: حقوق کارگران بروز پرداخت می‌شود

0
53
کد خبر: 72654
شهردار خاش سیستان و بلوچستان گفت: حقوق نیروهای شهرداری به ویژه کارگران سخت کوش بروز پرداخت می شود تا این قشر در نزد خانواده شان شرمنده همسر و فرزندان شان نشوند.

به گزارش میار ؛ مهدی شهنوازی روز پنجشنبه بیان کرد: اگر چه در برخی مواقع پیش آمده که حقوق نیروها به مدت ۲ ماه کمتر و بیشتر عقب می افتد، اما تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای کارگران و خانواده های آنان بکار گرفته ایم.

وی افزود: هر موقع پولی به دست می آید، آن را به صورت عادلانه بین نیروهای رسمی و قراردادی و شرکتی تقسیم می کنیم.

شهردار خاش ادامه داد: در شهرداری خاش یک فروشگاه ایجاد شده که نیازهای اساسی خانواده‌های کارگران مانند برنج و قند و روغن با قیمت مناسب تحویل نیروها می‌شود.

وی اظهار کرد: در موعد و موسم عید سعید قربان، با پیگیری هایی که انجام شد دام مورد نیاز قربانی را تهیه و در اختیار نیروها قرار دادیم و در ماه‌هایی که پول دست ما نبوده، به کارگران مساعده پرداخت شده تا بخشی از نیازهای شان تامین شود.

شهنوازی گفت: با رایزنی های مختلف از طریق استان و کشور بودجه لازم برای پرداخت حقوق نیروها تامین شده و با توجه به اینکه منابع درآمدی شهرداری خاش در این شهر بسیار محدود و ناچیز بوده، اولویت خود را در تامین حقوق نیروها قرار داده‌ایم و در کنار آن کارهای عمرانی را نیز با قوت اجرا می‌کنیم تا رضایت مندی مردم خاش تامین شود.

به گفته این مسوول؛ بیش از ۳۰۰ نیرو در حوزه های اداری، خدمات شهر، عمران، فضای سبز و حمل و نقل در شهرداری خاش مشغول به کار و فعالیت هستند که پرداخت حقوق آنها به صورت ماهانه و حداکثر با تاخیر ۲ ماهه و یا چرخشی پرداخت می شود، تا در شرایط دشوار اقتصادی جامعه احساس نیاز نکنند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید