چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » کودکان بلوچ غرق در هوتگ، مسئولان استان غرق در خواب؛ این بار کودک دو ساله قربانی شد

کودکان بلوچ غرق در هوتگ، مسئولان استان غرق در خواب؛ این بار کودک دو ساله قربانی شد

0
771
کد خبر: 72641
سال گذشته سریال قربانی شدن کودکان بلوچ در شهرستان چابهار و دشتیاری به این ختم شد که مسئولان قول ایمن سازی هوتگ ها را بدهند اما در عمل اتفاقی نیفتاد، اگر چه بودجه کلانی هم آمد اما مسئولان هیچ اقدامی نکردند.
به گزارش میار، ماجرای قربانی شدن کودکان بلوچ در هوتگ ها سریالی است که از گذشته تا به امروز همچنان جریان دارد، حالا با شنیدن خبر فوت کودک دو ساله دیگری در روستای مزنپاد بر آن شدیم تا واقعیت ماجرا را بررسی کنیم.
مدثر دو ساله غرق بی تدبیری ها شد
یکی از اهالی روستای مزنپاد به هویت کریمدادی می‌گوید: بچه ای که دو روز پیش در هوتک غرق شده است مدثر نام داشت، او دو سال سن داشت و واقعاً این اتفاق تمام روستا را ناراحت کرده است.
ایمن سازی چه شد
البته شاید فکر کنید هوتک ها در روستاهای دیگر ایمن سازی شده اند اما راستش را بخواهید سال گذشته که بودجه برای ایمن سازی هوتک ها آمد فردی به نام علی علیجانی حکم گرفت تا هرچه سریعتر نسبت به ایمن سازی هوتک ها اقدام کند اما خب نه معلوم شد بودجه کجا رفت و نه معلوم شد فنس ها چه شدند، خلاصه اینکه مسئولان خواب شان برد و داد مردم نیز لالایی شان شد.
بنابر گزارش میار از بلوچستان، هوتگ های غیر ایمن، طی سال گذشته نزدیک به ده قربانی گرفتند و کودکان زیادی را به کام خود بردند.
دسته بندی: حوادث / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید