جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » ٨٠٠ خدمت در اردوی تیپ جهادی مستضعفین در کنارک

٨٠٠ خدمت در اردوی تیپ جهادی مستضعفین در کنارک

0
47
کد خبر: 72637
تیم پزشکی و دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین با همکاری اداره کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان ضمن ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی و ثبت بیش از ۸۰۰ خدمت در مناطق چابهار و کنارک، پیام آور سلامت شد.

به گزارش میار ؛ به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی تیپ جهادی مستضعفین، تیم پزشکی و دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین با همکاری اداره‌کل تامین اجتماعی سیستان و بلوچستان ضمن ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی و ثبت بیش از ۸۰۰ خدمت در مناطق چابهار و کنارک، پیام آور سلامت شد.

در این اردوی جهادی متخصصین عفونی و زنان زایمان در درمانگاه الزهرا (س) تامین اجتماعی به مدت ۲ روز مستقر بودند، که از این حضور ۲۲۰ خدمت پزشکی و داروی رایگان به مردم چابهار و کنارک ارائه شد.

در کنار این خدمت، تیم دندانپزشکی با یونیت های دندانپزشکی و رادیوگرافی دندان به مدت پنج روز در مدرسه کنارک مستقر شدند و حدود ۶۰۰ خدمت ثبت کردند.

این خدمات شامل عصب‌کشی، ترمیم، کشیدن، جرمگیری و جراحی لثه برای کسانی که شکستگی دندان داشتند بوده که از خدمت های ارائه شده در پزشکی و دندانپزشکی، رضایت‌مندی مردم را در پی داشته است.

این اردو که تا شانزدهم مرداد ماه جاری ادامه دارد جهادگران امیدوار هستند که بتوانند خدمات بیشتری به مردم چابهار و کنارک در سیستان و بلوچستان ارائه کنند.تیم پزشکی و دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین به لطف خدا با همکاری اداره کل تامین اجتماعی استان ضمن ارائه خدمات تخصصی پزشکی و دندانپزشکی و ثبت بیش از ۸۰۰ خدمت در مناطق چابهار و کنارک، پیام آور سلامت شد.
دسته بندی: سلامت / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید