جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای مدانچ فنوج‌

افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستای مدانچ فنوج‌

0
49
کد خبر: 72634
طرح خیرساز مرکز خدمات جامع سلامت محمد رسول الله(ص) روستای مدانچ شهرستان فنوج‌ با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر، اعضای هیات رئیسه دانشگاه، فرماندار و جمعی از معتمدان و مسوولان فنوج افتتاح شد.

به گزارش میار ؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر روز دوشنبه اظهارکرد: ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت محمد رسول الله(ص) مدانچ با همکاری و مشارکت خیران نیک اندیش و گروه دستان طی مدت چهار ماه با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد ریال ساخته و تجهیز شده است.

دکتر صالح الدین بویا افزود: این مرکز با زیر پوشش قراردان ۲ خانه بهداشت به جمعیتی حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر خدمات بهداشتی درمانی در فضای استاندارد و در شان مردم منطقه ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اقدامات خیران برای حل قسمتی از مشکلات حوزه سلامت منطقه سیستان و بلوچستان، خاطرنشان کرد: سه دستگاه آمبولانس از سوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به مناطق هدف بنیاد علوی، زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به جهت خدمت‌رسانی به مردم مناطق کم‌برخوردار بلوچستان اهدا شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر بیان کرد: متاسفانه به علت تحریم های بین المللی خرید آمبولانس توسط وزارت بهداشت با مشکلاتی مواجه شده و به همین دلیل کمبود آمبولانس یکی از مشکلات بزرگ این دانشگاه محسوب می شود که خوشبختانه به همت بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی سه دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اضافه شده و قرار است در پایگاه اورژانس جاده‌ای ریمدان، پایگاه شهری قصرقند و بیمارستان امام علی (ع) چابهار مشغول به خدمات رسانی شوند.

وی گفت:این آمبولانس‌ها از نوع پیشرفته و با تجهیزات کامل و جهت خرید و تجهیز هر دستگاه آمبولانس، مبلغ ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
دسته بندی: سلامت / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید