جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » کنترل بیماری کرونا در کشور از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم

کنترل بیماری کرونا در کشور از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم

0
47
کد خبر: 72618
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: کنترل بیماری کرونا و کاهش آمار مرگ‌ومیر ناشی از این ویروس در کشور از دستاوردهای ممتاز دولت سیزدهم است.

به گزارش میار ؛ حسینعلی شهریاری در خصوص عملکرد دولت در مبارزه با کرونا اظهار کرد: دولت سیزدهم با توجه‌ به مدیریتی که انجام داد، توانست در دوران شیوع ویروس کرونا واکسن را از کشورهای مختلف وارد کند.

وی تأکید کرد: این اقدام باعث شد تا بیماری کرونا کنترل، و مرگ‌ و میرهایی که روزانه در کشور حدود به ۸۰۰ نفر رسیده بود، کاهش یابد.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدیریت این بیماری در دولت سیزدهم باعث شد تا ایران را در رابطه‌ با کنترل بیماری کووید ۱۹، جزو کشورهای پیشرو باشد و این مهم از افتخارات دولت رئیسی به شمار می‌رود.

شهریاری در خصوص موفقیت وزارت بهداشت در حوزه دیپلماسی بهداشتی و پزشکی، بیان کرد: همکاران ما در سفرهای خارجی مانند سفر به آمریکای لاتین و آفریقا تلاش می‌کنند تا بتوانند پیشرفت‌ها و تجهیزات پزشکی کشور به ویژه در عرصه تولیدات که کارهای خوبی انجام شده را در این کشورها اطلاع‌رسانی کنند تا بازار صادرات برخی از تولیدداروهای «های‌تک» و تجهیزات پزشکی را فراهم کنند که این اقدام اثرگذار و مطلوب است.
دسته بندی: سلامت / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید