جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » فراخوان هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان

فراخوان هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان

0
45
کد خبر: 72602
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: هشتمین دوره جایزه کتاب سال این استان با اهداف و موضوع های مختلف فراخوان داد.

به گزارش میار ؛ علی سرگزی روز چهارشنبه اظهار کرد: هشتمین دوره جایزه کتاب سال سیستان و بلوچستان با اهداف کمک به اعتلای سطح دانش و فرهنگ مکتوب جامعه اسلامی، حمایت و تشویق پدیدآورندگان متعهد و متخصص و حفظ استقلال و هویت فرهنگی فرخوان خود را اعلام کرد.

وی افزود: گـروه هـای موضوعـی شامل تاریـخ شناسی و باستان شنـاسی، جـغرافیا و اقلیـم شناسی کـودک و نـوجـوان، گـردشگـری، فِرَق ادیـان و مـذاهب عفـاف وحجـاب، سواد رسانه ای، علـوم پایه، فنی و مهندسی دفــاع مقــدس، جـهادتبـیـن و علوم انسانی و ادبیات خواهد بود.

این مقام مسوول ادامه داد: شرکت در هشتمیـن دوره جـایـزه کتـاب سـال سیستان و بلوچستان شرایطی دارد که ابتدا پدید آورندگان آثار باید اهل یا ساکن استان باشند، پدیدآورندگان غیربومی در صورتی که اثری مرتبط با سیستان و بلوچستان داشته باشند اجازه شرکت در این رویداد را دارند.

وی تصریج کرد: همچنین فقط کتاب هایی بررسی می شوند که پدیدآورنده یا ناشر کاربرگ ثبت نام را در تارنمایhttps://ketabsal.ketab.ir این جایزه پر کرده و به همـراه ۲ نسخه از کتاب به دبیـرخانه ارسال کند.

سرگزی بیان کرد: از دیگر شرایط شرکت در این دوره این است که پدیدآورندگان و ناشران با مراجعه به دبیرخانه انتخاب کتاب سال و ارائه ۲ جلد از هر کتاب در این رویداد شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه کتاب های مجموعه مقالات و سخنرانی ها اگر دارای موضوع واحد باشند بررسی و داوری خواهند شد، گفت: آثاری که در دوره های قبل انتخاب و برگزیده شده باشند از فرآیند داوری حذف خواهند شد، همچنین آثاری که از ابتدای ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱چاپ شده باشند، مورد پذیرش قرار می گیرند و کتاب های کمک آموزشی و عکس برداری شده از منابع خارجی پذیرفته نمی شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه کتاب باید دارای برگه اعلام وصول باشد، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان می توانند، آثار خود را تا دهم شهریور ماه ۱۴۰۲ به آدرس بولوار خرمشهر، خرمشهر ۱۴ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه هشتمین دوره جایزه کتاب سال ارسال کنند، افزون بر آن زمان برگزاری آیین پایانی این دوره نیز اواسط بهمن ماه ۱۴۰۲ خواهد بود.
دسته بندی: شهری / فرهنگی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید