جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » ضرورت بیان خدمات بهداشتی و درمانی برای دلگرمی مردم

ضرورت بیان خدمات بهداشتی و درمانی برای دلگرمی مردم

0
38
کد خبر: 72584
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان بر لزوم اطلاع رسانی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم تاکید کرد و گفت: بیان خدمات جنبه شخصی ندارد بلکه مربوط به نظام اسلامی بوده و باید برای دلگرمی مردم بیان شود.

به گزارش میار ؛ آیت‌الله مصطفی محامی روز دوشنبه در دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار کرد: حجم وسیعی از خدمات در حوزه بهداشت و درمان به مردم استان ارائه می‌شود و افراد زیادی به صورت شبانه‌روزی در این امر مشغول فعالیت هستند که باید قدردان تلاش‌های آن‌ها باشیم.

امام جمعه زاهدان بر لزوم اطلاع رسانی و بیان خدمات نظام به مردم تاکید کرد و افزود: بیان خدمات جنبه شخصی ندارد بلکه خدمات مربوط به نظام اسلامی بوده و باید برای دلگرمی مردم بیان شود زیرا در شرایط کنونی مردم با مشکلاتی مواجه هستند و از سوی دیگر ما با بدخواهان و دشمنانی مواجه هستیم که به هر بهانه به دنبال سوژه و ایجاد ناامیدی در میان مردم هستند و باید نکات مثبت واقعی و میزان پیشرفت‌ها در عرصه‌های مختلف برای مردم بیان شود که در این صورت عامل دلگرمی آن‌ها خواهد بود.

وی بر لزوم تلاش جهت جلوگیری از ایجاد التهاب تاکید کرد و افزود: در مواجهه با حواشی در صورتی که اشتباه و تخلف از سوی ما باشد باید مسوولیت آن را بپذیریم اما اگر ما اشتباهی نداشتیم و افرادی با قصد و غرض به دنبال ایجاد حاشیه هستند باید مسائل را تبیین و آن‌ها را خلع سلاح کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در مواردی اگر از کار و عملکرد دستگاهی ایراد گرفته می‌شود باید عملکرد آن را با سال‌های گذشته مورد ارزیابی قرار دهیم البته اگر در ارزیابی به عمل آمده شاخص‌ها کاهش پیدا کرده بود باید قصور و تقصیر مشخص شود از این جهت که گاهی محدودیت و موانعی منطقی پیش روی کار بوده یا کوتاهی و بی‌تدبیری رخ داده که این ۲ با هم متفاوت است و اگر تخلفی رخ داده باشد مشکلات، تنگناها و سختی‌ها نمی‌تواند توجیه‌گر تخلف باشد بلکه جرم را سنگین‌تر می‌کند و این سوال مطرح می‌شود که چرا در شرایط خاص اینگونه عمل شده است.

آیت الله محامی در واکنش به سخنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان مبنی بر عدم تمایل نیروها جهت ماندگاری در سیستان و بلوچستان و نیز عدم استقبال نیروهای متخصص جهت جذب و فعالیت در استان تصریح کرد: حوادث و اتفاقات رخ داده در استان صدمات ظاهری در پی دارد اما صدمه عمیق‌تر و ماندگارتر ایجاد فضای دو قطبی و کینه‌ای است که در دل‌ها باقی می‌ماند و عدم تمایل نیروهای متخصص جهت حضور در منطقه و نیز عدم تمایل سرمایه‌گذاران جهت ورود به استان به ضرر مردم است چرا که در این صورت همچنان به محرومیت‌ها افزوده می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار کرد: باید نیت خود را خالص کرده و کار را برای رضای خدا انجام دهیم و اگر جو به نفع یا علیه ما باشد تاثیری در عملکرد ما نگذارد البته این کار سختی است و باید از خداوند متعال طلب توفیق جهت ارائه خدمت به مردم را داشته باشیم.

همچنین در ابتدای این دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز به بیان دستاوردها، مشکلات و موانع کار در سطح دانشگاه علوم پزشکی زاهدان پرداخت.
دسته بندی: سلامت / شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید