سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » قاتل شهروند ایرانشهری پس از یک ماه فرار دستگیر شد

قاتل شهروند ایرانشهری پس از یک ماه فرار دستگیر شد

0
56
کد خبر: 72577
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل قتل مسلحانه شهروند ایرانشهری پس از یک ۱ ماه فرار در شهرستان ایرانشهر خبر داد.

به گزارش میار ؛ سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: نهم تیرماه سالجاری طی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر قتل شهروندی در روستای شهردراز شهرستان ایرانشهر گزارش شد که بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آن شهرستان با حضور در صحنه جرم، بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی اولیه کارآگاهان پلیس و در تحقیقات میدانی در محل مشخص شد که مقتول توسط فردی با اسلحه کلت کمری در حیاط منزلش به قتل رسیده و قاتل از صحنه جرم متواری شده است.

ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود، متهم موردنظر را شناسایی و تحقیقات تخصصی خود را برای دستگیری او آغاز کردند.

وی بیان کرد: با توجه‌ به متواری بودن قاتل، تلاش پلیس برای دستگیری او ادامه داشت تا اینکه، چند روز قبل با اشراف اطلاعاتی سرنخ‌هایی از محل اختفای متهم به دست آورده که در نهایت با تلاش پلیس مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و متهم در عملیاتی ضربتی پس از یک ماه فرار و زندگی مخفیانه دستگیر شد.

سردار جلیلیان با اشاره به اعتراف متهم به بزه ارتکابی (قتل) باتوجه‌به روبروشدن با ادله و مستندات پلیسی، افزود: اختلافات قبلی علت و انگیزه قتل بوده است.
دسته بندی: انتظامی / حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید