جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » آموزش و پرورش » جهاددانشگاهی یکی از ستون‌های نظام علمی کشور است

جهاددانشگاهی یکی از ستون‌های نظام علمی کشور است

0
48
کد خبر: 72570
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: جهاددانشگاهی یکی از ستون‌های نظام علمی، ‌ فناوری، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی کشور است.

به گزارش میار ؛ معین الدین سعیدی افزود: جهاددانشگاهی و دانشگاه در استان باید الگو سازی و تولید علم داشته باشند تا در نهایت آن را به فناروی ملی تبدیل کنند و وارد بازار شود.

نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: جهاددانشگاهی می تواند به تجاری سازی و کاربردی شدن فناوری های دانشگاه های استان کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: توان ملی و تخصصی ارائه خدمات ارزنده علمی، پژوهشی و فناوری در کشور از دستاوردهای این نهاد علمی و آموزشی در کشور است و بهره گیری از ظرفیت های مناطق محروم سیستان وبلوچستان و صد البته با پتانسیل های فراوان نقش پُررنگ و رضایت بخش خواهد شد و همان مسیری خواهد بود که مقام معظم رهبری به آن اشاره و تاکید فراوان داشته‌اند.

سعیدی بیان کرد: جهاددانشگاهی در حوزه سواحل مکُران برای رشد و توسعه علمی و پژوهشی با توجه به شعار سال باید وارد عرصه عمل  شود و طرح های علمی در این خطه از کشور عزیزمان ایران را اجرایی کند.

وی گفت: امیدوارم دستاوردهای جهاددانشگاهی همیشه بر افتخارات ملت عزیز ایران افزوده شود و هر جا تلاش و حرکتی انجام شود قطعاً ثمره اش برای مردم و این نظام و انقلاب است و کارهای ارزشمند جهاد دانشگاهی توجه به معنویت و کار برای رضای خداوند است.
دسته بندی: آموزش و پرورش / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید