جمعه، 14 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » ویزیت رایگان سه هزار نفر از بیماران مناطق محروم سیستان و بلوچستان

ویزیت رایگان سه هزار نفر از بیماران مناطق محروم سیستان و بلوچستان

0
52
کد خبر: 72559
رئیس جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ویزیت رایگان ۲ هزار و ۳۹۲نفر از بیماران در نقاط حاشیه نشین و دورافتاده این استان خبر داد.

به گزارش میار ؛ فاطمه کمیلی اظهار کرد: خدمت بی‌‏منت در راستای حمایت و حفاظت از سلامت جامعه توسط بسیجیان جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان با ‏قوت در دستورکار است.

وی افزود: در یک‌ماه اخیر با اعزام ۲۸تیم تخصصی و عمومی به مناطق محروم و ‏دور افتاده سیستان و بلوچستان یک‌هزار و ۶۷۶ نفر ویزیت رایگان و از داروی رایگان بهره‌مند شدند. ‏‎

این مسوول بیان کرد: به دنبال ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان در مناطق دورافتاده با اعزام ۱۸ تیم بینایی سنجی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان ۱۴۷ نفر از خدمات رایگان در حوزه چشم ‏پزشکی بهره‌مند شده و ویزیت شدند.

وی با اشاره به اینکه مشکل بهداشت دهان و دندان از اساسی‌ترین مشکلات مردم ساکن در مناطق حاشیه و محروم است، گفت: در بازه زمانی تیرماه جاری با اعزام ۱۱تیم دندانپزشکی و همتی که دندانپزشکان این حوزه به شکل جهادی با حضور در مناطق محروم داشتند ضمن افزایش آگاهی افراد برای رعایت بهتر بهداشت دهان و دندان، نسبت به ترمیم دندان‌های آسیب دیده افراد اقدام شد که در این زمینه ۲۱۹ نفر معاینه شده و از خدمات مختلف مانند ترمیم، کشیدن دندان و جرمگیری به صورت رایگان استفاده کردند.

کمیلی اظهارکرد: گسترش عدالت در ‏سلامت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، در این ‏زمینه بسیج جامعه پزشکی در صحنه‌ها و موقعیت‌های مختلف در راستای ‏کاهش آلام مردم ورود کرده تا ‏مرهمی بر درمان بیماری آنان باشند‎.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی برای حفظ سلامت جامعه در هر عرصه‌ای حضور مؤثر دارد، افزود: اهدای بسته‌های بهداشتی و معیشتی، قربانی گوسفند، پخت ۱۹۳ پرس غذای گرم، اهدای کولر آبی، اهدای پمپ و موتور کولر، اهدای یخچال و تانکر آب از دیگر اقداماتی به ‏شمار می‌رود که توسط بسیجیان به صورت مداوم در حال انجام است‎.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه افتخار ما به عنوان سرباز خدمت بی‌منت به مردم ‏است، خاطرنشان کرد: در این عرصه بدون هیچ چشم داشتی وارد میدان شده‌ایم و در مناطق مختلف ‏شهری و روستایی اقدام به ویزیت و ارائه داروی رایگان می‌کنیم. ‏
دسته بندی: سلامت / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید