یکشنبه، 16 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتظامی » درس پشیمان کننده ای به تروریست های کور دل خواهیم داد

درس پشیمان کننده ای به تروریست های کور دل خواهیم داد

0
41
کد خبر: 72553
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: با اشراف اطلاعاتی خوب پلیس ان شاالله پاسخ سخت و پشیمان کننده ای به عاملان شهادت ماموران پلیس راه خاش زاهدان خواهیم داد.

به گزارش میار ؛ سردار "احمد رضا رادان" شامگاه سه شنبه در جلسه کمیسیون عملیات در ستاد انتظامی استان سیستان و بلوچستان ضمن خداقوت و خسته نباشید به فرماندهان و مجموعه انتظامی و مرزبانی و عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و شهادت ماموران پلیس راه این استان، بر عزم راسخ  پلیس در تامین امنیت مردم تاکید و پلیس را خادمان حسینی در برقراری نظم و امنیت عزاداران اباعبدالله الحسین (ع) دانست.

وی افزود: اقدامات آفندی اولویت مهم پلیس در انجام ماموریت ها است و ایمن سازی خودروها و تغییر تاکتیک باید هوشمندانه و دقیق در دستور کار قرار گیرد و استفاده از تجهیزات بروز پلیسی در برقراری امنیت مردم و مرزها یک ضرورت است.

سردار رادان به هم افزایی و هم گرایی نیروهای انتظامی و مرزبانی و نهاد های امنیتی در ماموریت ها تاکید کرد و افزود: از ظرفیت سران طوایف و ریش سفیدان و علما در مشارکت و تولید امنیت پایدار باید بهره برد .

فرمانده کل انتظامی کشور در پایان خاطرنشان کرد: با اقدام سریع و ضربتی پلیس درس پشیمان کننده ای به تروریست های کور دل خواهیم داد و قطعا استان سیستان و بلوچستان محل امنی برای جولان این اشرار بزدل نخواهد بود .
دسته بندی: انتظامی / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید