دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » حل مشکلات بیمه و مطالبات نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

حل مشکلات بیمه و مطالبات نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

0
41
کد خبر: 72530
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: مشکلات بیمه و مطالبات نیروهای شرکتی این دانشگاه با انعقاد قرارداد جدید با پیمانکار حل می‌شود.

به گزارش میار ؛ دکتر صالح الدین بویا روز دوشنبه اظهار کرد: پس از برگزاری چهار دور مناقصه و به علت برخی از مشکلات وضعیت بیمه و پرداخت مطالبات کارکنان شرکتی دانشگاه با مشکل مواجه شده بود که با پیگیری شبانه روزی و با در نظرگرفتن منافع کارکنان قرارداد همکاری جدید با شرکت پیمانکار منعقد شد.

وی افزود: با انعقاد این قرارداد حق بیمه کارکنان از ابتدای سال به بیمه تامین اجتماعی پرداخت خواهد شد و همچنین فرآیند تسویه مطالبات عقب مانده کارکنان در اسرع وقت در دستورکار قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: نیروهای زحمتکش و توانمند دانشگاه از ابتدای سال تاکنون متحمل فشار مالی و مشکلات فراوانی شده‌اند و امیدواریم با انعقاد قرارداد جدید شرکت پیمانکار و حمایت مدیران دانشگاه و وزارت بهداشت، نظم مالی در پرداخت حقوق و مطالبات برقرار شود.

شماری از نیروهای شرکتی دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار اظهارکردند«کسی می تواند بدون دریافت چهار ماه از حقوق خود بی آنکه شغل دیگری داشته باشد بتواند زندگی خود را گذران کند؛ نیروهای شرکتی در این دانشگاه حداقل حقوق را دریافت می‌کنند که این میزان دستمزد جواب تأمین کالاهای ضروری یک زندگی متأهلی را نمی‌دهد و بیشتر اوقات هم اجاره‌خانه کارکنان عقب می‌ماند.»

این افراد بیان کردند«در این چهار ماه که حقوق ما پرداخت نشده ما مجبور شدیم که پول حق بیمه را خودمان پرداخت کنیم و این مساله مشکلاتی را از لحاظ مالی برای ما به وجود آورده است بنابراین از مسوولان دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهیم که هر چه سریعتر به مشکل ما رسیدگی کنند.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید