شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان بررسی شد

برنامه‌های توسعه بخش کشاورزی سیستان و بلوچستان بررسی شد

0
27
کد خبر: 72525
در نشست سه جانبه ای که شامگاه یکشنبه و با حضور استاندار سیستان‌وبلوچستان ،رئیس سازمان جهادکشاورزی و مدیر عامل آب منطقه ای استان در محل دفتر استاندار برگزار شد راه کارهای تسریع در روند اجرای طرح های توسعه بخش کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میار ؛ استاندار سیستان و بلوچستان با برشمردن توانمندی‌های بخش کشاورزی گفت:کشاورزی دانش‌بنیان راهی مطمئن برای تضمین امنیت غذایی است و تسهیل در فرآیند واگذاری طرح ها ، نظارت بر حسن اجرای آنها و حمایت از سرمایه گذاران را برای دستیابی به اهداف توسعه ای بخش کشاورزی ضروری برشمرد و خواستار هم افزایی دستگاه های متولی دراین زمینه شد.

محمد کرمی نقش بخش کشاورزی را برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد و درآمد زایی بسیار مهم برشمرد و اظهارکرد: حمایت از تولید و ارتقای تولید وظیفه همه ما مسئولین است.

سیدحسینی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز با اشاره به شاخص ترین برنامه های توسعه ای بخش کشاورزی که با همکاری بنگاه‌های اقتصادی و بهره برداران در سطح استان در حال اجراست گفت:برای واگذاری طرح ها هیچگونه محدودیتی نداریم و مجموعه بخش کشاورزی استان از سرمایه‌گذاری های مولد با تمام توان و ظرفیت حمایت می‌کند.

وی مهمترین چالش بخش کشاورزی را خشکسالی و کمبود تخصیص آب برای طرح های کشاورزی برشمرد و اظهارکرد: گام های بلندی برای توسعه پرورش مرغ گوشتی،تولید گوشت قرمز ،توسعه گلخانه ها و توسعه نخلستان‌های تجاری در سطح استان برداشته شده و برای دستیابی به اهداف طرح ها و امنیت سرمایه گذاری نیازمند حمایت مسئولین می باشیم.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید