سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » امیدآفرینی در جامعه شاخصه مهم نظام اسلامی

امیدآفرینی در جامعه شاخصه مهم نظام اسلامی

0
82
کد خبر: 72488
نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امیدآفرینی در جامعه شاخصه مهم نظام اسلامی است، گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی خدشه وارد کردن در باورهای مردم و ایجاد شکاف میان مردم و مسوولان کشور را هدف‌گذاری کرده‌اند.

به گزارش میار ؛ حجت‌الاسلام علی اکبرپور روز چهارشنبه در نشست جهاد تبیین شهرستان تفتان بیان کرد: وارونه نشان دادن واقعیت ها و انتقال اطلاعات غلط به بدنه مردم از ترفندهای دشمنان بوده که باید به آن آگاه و هوشیار بود و نسبت به آن برنامه داشت.

وی با اشاره به اینکه اساس اسلام و انقلاب روایتگری و رجوع به مردم است افزود: واگذاری امور به مردم، افزایش مشارکت مردم در امور و لزوم پاسخگویی به مردم از اهداف اسلام و انقلاب اسلامی بوده که از طریق روایتگری و تبیین محقق می شود.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان نیز گفت: مسوولیت فعالان عرصه جهاد تبیین این است که ضمن مطالبه گری از مدیران فرهنگی با بصیرت افزایی و آگاه سازی آحاد مردم از نقشه های شوم دشمن مردم را آگاه و با جهاد تبیین و روایت واقعیات به روشنگری بپردازند و به ارتقای بینش سیاسی و پاسخ به شبهات و ابهامات سیاسی کمک کنند.

فرمانده سپاه شهرستان تفتان هم با اشاره به اینکه فرمایشات رهبری قایل به عرصه بوده و در میدان عمل دیده شده است، گفت: امروز مقابله های جهانی با نظام اسلامی چند وجهی است و جنگ هیبریدی علیه ایران شکل گرفته است که بخش مهمی از آن توسط رسانه ها اجرایی می شود.

نشست جهاد تبیین با حضور معتمدان، متنفذین و شورای اداری و حجت الاسلام اکبرپور نماینده ولی فقیه در سپاه سلمان استان، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی تفتان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه معتمدین و متنفذین تفتان با قدردانی از خدمات نظام اسلامی در منطقه ضرورت همراهی اقشار جامعه با دولت را برای رفع محرومیت ها متذکر شدند.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید