سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » طرح جهادی مرمت و تامین تجهیزات ۵۵۰ مدرسه سیستان و بلوچستان آغاز شد

طرح جهادی مرمت و تامین تجهیزات ۵۵۰ مدرسه سیستان و بلوچستان آغاز شد

0
52
کد خبر: 72482
طرح جهادی "شهید روح الله عجمیان" با هدف زیباسازی، مرمت و تامین تجهیزات ۵۵۰ مدرسه استان سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده سپاه سلمان آغاز شد.

به گزارش میار از زاهدان، طرح جهادی "شهید روح الله عجمیان" با هدف زیباسازی، مرمت و تامین تجهیزات 550 مدرسه استان سیستان و بلوچستان با حضور فرمانده سپاه سلمان و جمعی از مسئولان استان در مدارس حاشیه شهر زاهدان آغاز شد.

سردار احمد شفائی در این آیین افتتاح این طرح، اظهار داشت: شرایط کنونی کشور و جهان با توجه به تلاش‌های دشمنان در ایجاد ناامیدی در دل ملت ایران ویژه است و ما باید در چنین شرایطی تامل کنیم که چه وظیفه‌ای بر عهده داریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امام خامنه‌ای 14 خردادماه امسال فرمودند امام خمینی(ره) سرآمد کم‌نظیری در تمامی عرصه‌ها بود و با همین ظرفیت عظیم توانست تحول بزرگی در سه سطح ایران، اسلام و جهان به وجود بیاورد. استمرار حرکت امام خمینی(ره) و ایجاد تحول در راستای انتشار ایمان و امید در جامعه مهم ترین وظیفه‌ای است که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری بر عهده همه ماست.

وی تصریح کرد: ایمان و امید توان نرم‌افزاری امام(ره) در مسیر مبارزاتی خویش بود و با همین ابزار نرم توانست تحولات بزرگی را در جهان رقم بزند.

شفائی بیان کرد: طرح "شهید روح الله عجمیان" باید تا تحول مد نظر امام عزیز منتهی شود و شما می‌توانید با ظرفیت ایمان و امید، بانی چنین تحول عظیمی در منطقه بشوید.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: این اقدامات جهادی شما بسیار ارزشمند است و شما می‌توانید با استفاده از همین ظرفیت، موجب انتشار روحیه ایمان و امید در تمامی سطوح جامعه بشوید.

وی گفت: امروز بسیجیان در دانش و علم باید بروز باشند و حرف اول را بزنند؛ همان گونه که در این چنین اقدامات جهادی در صف اول هستند.

شفائی خاطرنشان کرد: فرصت خدمت برای همه ما مغتنم است و باید با هم‌افزایی و همکاری مشکلات همدیگر را حل کرده و دشمنان را نسبت به ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه با شکست روبرو کنیم.

طرح جهادی "شهید روح الله عجمیان" در سرتاسر استان سیستان و بلوچستان و با همت سپاه سلمان برگزار می‌شود و قرار است موجب زیباسازی، مرمت و تامین تجهیزات 550 مدرسه شود.

تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید