شنبه، 6 مرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » استخدام ۱۰۶ کارجو از سامانه جستجوی شغل در سیستان و بلوچستان

استخدام ۱۰۶ کارجو از سامانه جستجوی شغل در سیستان و بلوچستان

0
66
کد خبر: 72481
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: از زمان رونمایی از نسخه به‌روز سامانه جستجوی شغل، ۱۰۶ کارجو از طریق نام‌نویسی در این سامانه در استان بکارگماری شده‌اند.

به گزارش میار ؛ خلیل‌احمد سلامی در زاهدان اظهار داشت:  از زمان رونمایی از نسخه به‌روز سامانه جستجوی شغل، 106 کارجو از طریق نام‌نویسی در این سامانه در استان سیستان و بلوچستان بکارگماری شده‌اند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان افزود: سامانه جستجوی شغل یک فضای مناسب برای درخواست نیروی کار مورد نیاز کارفرمایان بوده که از این طریق در کمترین زمان ممکن می‌توانند نیروی مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی ادامه داد: همچنین کارجویان می‌توانند با تکمیل رزومه و ارائه اطلاعات مهارت‌های فردی خود با ثبت‌نام در این سامانه، درخواست شغل دهند.

سلامی گفت: در این سامانه کارجو و کارفرما بدون دخالت شخص ثالث می‌توانند برای ثبت‌نام اقدام کنند. کاهش هزینه‌های جستجوی شغلی، اتصال سریع کارجویان و کارفرمایان، رضایت‌مندی مخاطبان و در نهایت ایجاد پویایی در بازار کار از عمده اهداف راه اندازی سامانه جستجوی شغل است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: کارفرمایان و کارجویان از طریق نشانی اینترنتی http://shoghl.mcls.gov.ir می‌توانند به سامانه جستجوی شغل متصل شوند.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید