سه شنبه، 1 خرداد 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » انتقال بیش از ۴ هزار تبعه افغان از گذر مرزی زابل

انتقال بیش از ۴ هزار تبعه افغان از گذر مرزی زابل

0
31
کد خبر: 72442
فرمانده هنگ مرزی زابل گفت: تعداد ۴ هزار ۷۶۷ نفر تبعه اتباع غیر مجاز از طریق گذر مرزی میلک به کشور افغانستان انتقال داده شدند.

به گزارش میار ؛ سرهنگ " پرویز قاسم زاده " امروز یکشنبه ۲۵ تیر با تقدیر از تلاش همه نیروهای انتظامی و امنیتی در دستگیر اتباع غیرمجاز در سطح کشور گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۴هزار ۷۶۷نفر تبعه افغان که در اقصی نقاط کشور به دلایلی همچون ورود غیر قانونی، اقامت غیرقانونی و یا پایان اعتبار گذرنامه دستگیر شده بودند، از طریق دروازه گذر مرزی میلک به کشور افغانستان انتقال داده شدند.

فرمانده هنگ مرزی زابل همچنین از دستگیری دو نفر قاچاقچی مواد مخدر و یک قبضه سلاح شکاری و کشف ۵۲ کیلوگرم موادمخدر در مرزهای شمالی استان خبر داد.

سرهنگ قاسم‌زاده  گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزداران هنگ مرزی زابل با اشراف اطلاعاتی و بکارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی، از قصد قاچاقیان موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده هنگ مرزی زابل در ادامه افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را وارد کشور کنند با هوشیاری مرزداران از رسیدن اهداف شوم  خود ناکام ماندند و مرزداران در این عملیات موفق شدند ضمن دستگیری دو نفر قاچاقچی مواد مخدر، یک قبضه سلاح شکاری و توقیف یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۵۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک، شیشه و مرفین را کشف کنند.

قاسم‌زاده در پایان با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش‌های مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: مرزداران هنگ مرزی زابل با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.
دسته بندی: اجتماعی / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید