شنبه، 15 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » توسعه روش‌های نوین کشاورزی در سیستان و بلوچستان

توسعه روش‌های نوین کشاورزی در سیستان و بلوچستان

0
31
کد خبر: 72413
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر افزایش تولید گفت: تغییر شیوه‌های تولید و بهره‌گیری از روش‌های نوین در دامداری‌ و کشاورزی‌ باید جز اولویت‌های مسوولان این استان باشد.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از بخش تلنگ قصرقند اظهارکرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود در بخش تلنگ باید ظرفیت‌های باغداری و دامداری آن تقویت شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند کارها بیان کرد: مسوولان، صدور سریع مجوزها، پرداخت‌ وام ها و اهدای زمین‌های مناسب به مردم را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در صورت عدم پیگیری مسوولان در راستای انجام کارها بی‌هیچ تعارفی با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در زمینه ساخت طرح های مسکن زمین‌های مورد نیاز توسط مسوولان شهرستان شناسایی و اقدامات لازم برای اهدای این زمین ‌ها انجام شود.

کرمی با تاکید بر استفاده از ایده و توان جوان‌های بومی در توسعه شهرستان قصرقند گفت: ملتی موفق است، که اهل تلاش و کوشش باشد.

وی با اشاره به واگذاری زمین‌ها برای ساخت خانه‌باغ‌ها؛ بر واگذاری حداقل ۵۰۰ متر به درخواست کنندگان تاکید کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: بررسی طرح‌های جدید و استفاده از روش‌های نوین آبیاری و تصفیه فاضلاب‌ها برای گسترش باغ‌ها و فضای سبز در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: به طور قطع در این جلسات مصوبات سفرهای قبلی پیگیری و اقدامات صورت گرفته در زمینه‌ وضعیت آب، سهمیه آرد روستاییان، فیبر نوری، آسفالت روستاها و جاده‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید