جمعه، 28 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » واگذاری زمین برای احداث خانه‌باغ در بلوچستان

واگذاری زمین برای احداث خانه‌باغ در بلوچستان

0
34
کد خبر: 72410
استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه داشتن باغ توسط یک فرد می‌تواند در افزایش تولید و رشد اقتصادی خانواده بسیار تاثیرگذار باشد، گفت: واگذاری زمین با متراژ حداقل ۵۰۰ مترمربع برای ساخت خانه‌باغ‌ها به درخواست کنندگان در دستور کار است.

به گزارش میار از نیکشهر، محمد کرمی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از بخشداری «تلنگ» اظهار داشت: با توجه به پتانسیل‌های موجود در بخش تلنگ باید ظرفیت‌های باغداری و دامداری آن تقویت شود.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در روند کارها، بیان کرد: مسئولان استان باید صدور سریع مجوزها، پرداخت‌ وام‌ها و اهدای زمین‌های مناسب به مردم را با جدیت پیگیری کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در صورت عدم پیگیری مسئولان در راستای انجام کارها بدون تعارفی با آنها برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در زمینه احداث طرح‌های مسکن زمین‌های مورد نیاز باید توسط مسئولان شهرستان شناسایی شود و اقدامات لازم برای اهدای این زمین‌ها صورت بگیرد.

کرمی با تاکید بر ضرورت استفاده از ایده و توان جوانان بومی در توسعه شهرستان، اذعان کرد: ملتی موفق است که اهل تلاش و کوشش باشد.

وی خاطرنشان کرد: داشتن یک باغ توسط یک فرد می‌تواند در افزایش تولید و رشد اقتصادی خانواده با توجه به محصولات متنوع و خاص این استان بسیار تاثیرگذار باشد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: واگذاری زمین با متراژ حداقل 500 مترمربع برای ساخت خانه‌باغ‌ها به درخواست کنندگان باید در دستور کار قرار گیرد.

 کرمی بیان کرد: بررسی طرح‌های جدید و استفاده از روش‌های نوین آبیاری و تصفیه فاضلاب‌ها برای گسترش باغ‌ها و فضای سبز در دستور کار متولیان امر قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: قطعاً در این جلسات مصوبات سفرهای قبلی پیگیری می‌شود و اقدامات صورت گرفته در زمینه‌ وضعیت آب، سهمیه آرد روستاییان، فیبر نوری، آسفالت روستاها و جاده‌های و غیره مورد بررسی قرار می‌گیرد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید