دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » چابهار آماده میزبانی از مسافران تابستانی

چابهار آماده میزبانی از مسافران تابستانی

0
40
کد خبر: 72400
معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: این شهرستان با بیش از ۴۰۰ مکان تفریحی، گردشگری، تاریخی و دیدنی آماده میزبانی از مسافران تابستانی به ویژه در ایام مونسون است.

به گزارش میار ؛ جواد سپاهی روز دوشنبه اظهارکرد: از زحمات و تلاش‌های اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز امسال در فراهم کردن بستری مناسب جهت ارائه خدمات مطلوب به بیش از یک میلیون مسافر و گردشگر در طول نوروز گذشته به شهرستان چابهار قدردانی می‌شود.

وی بیان کرد: تابستان فرصتی برای ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت امید در بین شهروندان و گردشگران است و باید از این فرصت در جهت توسعه گردشگری در شهرستان استفاده بهینه کرد.

فرماندار چابهار ادامه داد: سفرهای تابستانه فرصت مغتنمی است تا هم مردم محلی فواید گردشگری را دریابند و هم دیدگاه سرمایه گذاران کوچک و بزرگ نسبت به شهرستان تغییر یابد.

وی گفت: جلسات ستاد اجرایی خدمات سفرهای تابستان شهرستان چابهار جهت رفع موانع و چالش‌های موجود به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران سفرهای تابستان برگزار و دستورات لازم برای ارائه خدمات به مسافران داده شده است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی گردشگری صنایع دستی چابهار نیز بر نظارت تاسیسات و موسسات گردشگری، نظارت بر فعالیت مراکز اقامتی، انجام گشت‌های نظارتی، ایجاد هماهنگی با مراجع قضایی و انتظامی جهت برخورد قانونی با متخلفان، تجهیز و آماده سازی مدارس سطح شهر توسط ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و سوغات در جهت معرفی فرهنگ و رسوم منطقه و ایجاد شور و نشاط اجتماعی تاکید کرد.

خیرالنساء امیری تصریح کرد: ساماندهی قایق‌های تفریحی، شناسایی و مشخص نمودن شناگاه‌های ایمن، ساماندهی تامین سوخت مسافران و گردشگران و ایمن سازی جاده ساحلی از مصوبات شورای سفر به شمار می رود.
دسته بندی: شهری / اسلاید
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید