یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » حوادث » فرمانده سپاه سلمان اقدام تروریستی حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان را محکوم کرد

فرمانده سپاه سلمان اقدام تروریستی حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان را محکوم کرد

0
36
کد خبر: 72381
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی در حمله به کلانتری ۱۶ زاهدان گفت: اقدام مفتضحانه تروریست ها در اذهان مردم ماندگار خواهد شد.

به گزارش میار ؛ در بیانیه سرتیپ پاسدار احمد شفائی که نسخه‌ای از آن روز شنبه به ایرنا نمابر شده آمده است: شهادت ۲ تن از نیروهای انتظامی در اقدام تروریستی ناکام صبح امروز نشان از صلابت، هوشیاری و آمادگی نیروهای تحت امر در مواجهه با اینگونه اقدامات و وجود فرزندانی انقلابی در آن نیرو دارد.

وی بیان کرد: ملت غیور و انقلابی ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان سیستان و بلوچستان بدانند که رزمندگان اسلام همچون گذشته با توکل به خداوند منان و با تمام توان در جبهه مبارزه حق علیه باطل ایستاده اند و در این مسیر ذره ای از ارزش های مقدس انقلاب اسلامی کوتاه نخواهند آمد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز بر همگان آشکار شد که عزم الهی بر نصرت و مددرسانی به رزمندگان اسلام است و باری دیگر نقشه شوم اشرار مسلح منطقه در ضربه زدن به کشور اسلامی ایران با شکست مفتضحانه ای روبرو شد.

وی بیان کرد: نیروهای مسلح در مسیر پر حادثه دفاع از امنیت ملت و کشور زره ای کوتاه نیامده و نخواهند آمد و این اقدامات کور و مفتضحانه آنان نه تنها خللی در این مسیر ارزشمند ایجاد نمی‌کند بلکه قدم های رزمندگان اسلام را محکم تر خواهد کرد.

سردار شفائی افزود: امروز درست است که داغدار ۲ نفر از عزیزانمان در مجموعه فراجا هستیم که در راه دفاع از کیان این مملکت شهید شدند؛ اما سربلند از استقامت این عزیزان گشته و غیورمردانه به نظاره شکست ذلیلانه تروریست ها و حقد و غضب حامیان آنان نشسته ایم.

وی تصریح کرد: تروریست های کوردل منطقه و حامیان جنایتکار آنان یعنی استکبار جهانی بدانند که عزت و سربلندی مردم شریف ایران خط قرمز ما در نیروهای مسلح است و در این راه ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مسیر ارزشمند انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها با موفقیت ادامه خواهد داشت و این اقدامات کور نتیجه ای جز ثبت جنایتی دیگر در اذهان مردم ایران که موجب تنفر بیشتر از آنان خواهد شد ندارد.

وی تاکید کرد: اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام کور تروریستی شهادت این ۲ نفر از فرزندان حماسه ساز مملکت را به فرمانده، همرزمان آنان، مردم انقلابی استان سیستان و بلوچستان و همچنین خانواده های آنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

دسته بندی: حوادث / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید