چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان کنارک هزینه شد

۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت بیمارستان کنارک هزینه شد

0
32
کد خبر: 72350
استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برای ساخت بیمارستان نیروی دریایی کنارک ۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نیروی دریایی هزینه‌ شده است.

به گزارش میار ؛ محمد کرمی روز سه‌شنبه در مراسم افتتاح بیمارستان کنارک که با حضور وزیر بهداشت و فرمانده ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد اظهارکرد: پروژه ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی کنارک از سال ۱۳۹۰ به دنبال سفر استانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) کلید خورد و طراحی آن آغاز و بهترین نقطه از نظر دسترسی مردم برای آن در نظر گرفته شد.

وی افزود: از نظر زیربنایی کل این بیمارستان ۱۱ هزار و ۲۰۰ مترمربع است که ساختمان اصلی آن ۱۰ هزار و ۶۰۰ مترمربع بوده و در کنار آن ساختمان های جانبی و آموزشی نیز قرار دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: از سال ۱۳۹۲ تفاهم‌نامه‌ای با وزارت بهداشت و درمان جهت تجهیز و آماده سازی بیمارستان کنارک منعقد شد که اکنون کار تجهیز این بیمارستان به پایان رسیده است.

وی اذعان کرد: همچنین برای به کارگیری نیروی انسانی مورد نیاز برای این بیمارستان نیازمند همیاری وزارت بهداشت و درمان هستیم.

کرمی بیان کرد: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلفی از جمله رادیولوژی، اورژانس، سی تی اسکن، بستری مردان، زنان، اطفال، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو و دندانپزشکی است و افزون بر آن در کنار این بخش‌ها یک مجموعه آموزشی نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: از نظر استعداد سازمانی در این بیمارستان تمام تخصص‌ها دیده شده و تاکنون ۵۰ درصد پزشکان تامین شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از زحمات همه دست اندرکاران که برای راه اندازی این بیمارستان همیاری کردند، ادامه داد: خوشبختانه اقدامات خوبی از سوی ارتش برای رفاه حال مردم صورت گرفته است.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید