سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » سلامت » ره اندازی بیمارستان کنارک در راستای توسعه سواحل مَکُران

ره اندازی بیمارستان کنارک در راستای توسعه سواحل مَکُران

0
33
کد خبر: 72349
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،گفت: بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت کنارک در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مَکُران توسط وزارت بهداشت و نیروی دریایی ارتش و با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فضایی به وسعت پنج هکتار به بهره برداری رسید.

به گزارش میار ؛ امیر دریادار ایرانی روز سه‌شنبه در حاشیه سفر به کنارک اظهارداشت: امروز خوشالیم که بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش در منطقه سوم دریایی نبوت کنارک افتتاح شد.

وی افزود: این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق‌تخصصی شامل اورژانس، کلینیک تخصصی، بخش‌های بستری زنان ،مردان و اطفال، جراحی داخلی، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، فیزیوتراپی، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی و بخش‌های آموزشی شامل آمفی تئاتر، کتابخانه، پاویون و کلاس‌های درسی هست که به منظور آموزش در جنب این بیمارستان طراحی و ساخته شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران،گفت: در این منطقه از استان سیستان و بلوچستان بیمارستانی با این امکانات و وسعت وجود نداشته که این اتفاق می‌تواند تاثیر بسزایی در رشد حوزه سلامت و بهداشت و درمان منطقه داشته باشد و بنای بیمارستان در نقطه‌ای احداث شده که امکان دسترسی آسان و سریع برای عموم مردم در تمام ایام هفته به صورت شبانه‌روز میسر باشد.
دسته بندی: سلامت / شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید