دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » فرهنگی » انقلاب و دفاع مقدس » ۱۷ هزار شهید ترور در کشور سندی بر جنایات مدعیان حقوق بشر است

۱۷ هزار شهید ترور در کشور سندی بر جنایات مدعیان حقوق بشر است

0
51
کد خبر: 72342
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در جهان خون هر انسان مظلومی که ریخته می‌شود دست خبیث آمریکا در آن شریک است گفت: ۱۷ هزار شهید ترور در کشور سندی بر جنایات مدعیان حقوق بشر است.

به گزارش میار ؛ حجت‌الاسلام علی اکبرپور روز دوشنبه در همایش محوری بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در زاهدان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا بیان کرد: اگر در تاریخ چهل و چند ساله انقلاب بنگریم می‌بینیم که در طول تاریخ استکبار به‌ویژه آمریکا جنایت‌ها و اقدامات شرورانه زیادی را نه‌تنها در ایران بلکه در کل دنیا انجام داده است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جنایت‌های آمریکا اظهارکرد: اگر وقایع و رخدادهای تاریخی ۶ تا ۱۲ تیرماه را بنگریم ادعای دروغین حقوق بشر آمریکا برای همه روشن می‌شود.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه آمریکا خوی حیوانی و گرگ‌صفت داردگفت: از گرگ نمی‌توان انتظار داشت که مثل میش رفتار کند، امکان ندارد خوی استکباری آمریکا با حقوق بشر مطابقت داشته باشد.

وی افزود: برای اثبات جنایات آمریکا نیاز نیست در دنیا و منطقه بنگریم؛ بلکه اگر فقط به جنایات آن در ایران بپردازیم ادعای دروغین حقوق بشر آمریکایی به‌وضوح آشکار است و نمونه بارز آن بیش‌ از ۱۷ هزار شهید ترور در کشور که سندی بر جنایات استکبار و به‌ویژه آمریکا است.

حجت الاسلام اکبر پور بیان کرد: منافقان که توسط آمریکا خلق شدند جنایات بزرگی را در کشور رقم زدند از جمله شهادت شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و بسیاری از بزرگان که خون پاک این شهدای مظلوم را بر زمین ریختند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا پرچم‌دار جنایت‌های جهانی است گفت: آمریکا برای همیشه استکبار است، نباید نشخوارکننده تفکرات و سیاست‌های آن‌ها باشیم.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به ۱۲ تیرماه سالروز حمله موشکی ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایرباس ایران در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس خاطرنشان کرد: این جنایت آمریکا یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ کشور به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مسوولان آمریکا با گستاخی تمام مدال شجاعت بر گردن ناخدای این ناو انداختند و حمایت رسمی خود را از این جنایت اعلام کردند.

آمریکای جنایتکار با حمله به هواپیمای مسافربری بار دیگر کینه دیرینه خود را به ملت ایران نشان داد و ۳۳ شهید سهم سیستان و بلوچستان از پرواز ۶۵۵ است.
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید