دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403
پایگاه خبری میار » اجتماعی » شهری » فرصت ۴۸ ساعته معاون استاندار سیستان و بلوچستان به بانک‌ها

فرصت ۴۸ ساعته معاون استاندار سیستان و بلوچستان به بانک‌ها

0
36
کد خبر: 72333
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری سیستان و بلوچستان به بانک‌های خصوصی عامل در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در این استان، برای تعیین تکلیف اعتبارات ابلاغی حوزه اشتغال ۴۸ ساعت فرصت داد.

به گزارش میار ؛ داود شهرکی روز یکشنبه در جلسه ای که به منظور بررسی نحوه عملکرد بانک های عامل در جذب تسهیلات جز ۲ بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ در سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهارکرد: با توجه به فرصت اندکی که تا پایان تیرماه برای جذب اعتبارات ابلاغی به استان ها باقی مانده است، سیستم بانکی و دستگاه های اجرایی مرتبط مکلف هستند در معرفی متقاضیان و پرداخت تسهیلات اقدام فوری و لازم را انجام دهند.

وی افزود: روند پرداخت تسهیلات در بانک های دولتی تا حدودی مناسب است اما در بانک های خصوصی دچار خلأ جدی روبرو هستیم که می‌بایست این بانک ها طی ۴۸ ساعت آینده درباره تعیین تکلیف اعتبارات و پرداخت تسهیلات گزارش کاملی را به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: هیچ‌گونه کم‌کاری از سوی هیچ یک از دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان در امر اشتغال پذیرفتنی نیست و مسوولیت متوجه مدیران این مجموعه ها است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه گفت: رصد عملکرد دستگاه ها و بانک های دخیل در موضوع تسهیلات تبصره ۱۶ توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بعنوان دبیرخانه کارگروه تخصصی اشتغال انجام می‌شود.

خلیل‌احمد سلامی افزود: پیرو جلسه وبیناری هفته گذشته معاون اقتصادی وزیر کشور، لازم است بانک های عامل نسبت به تشکیل پرونده متقاضیان معرفی شده برای دریافت تسهیلات اشتغال در فرصت باقی‌مانده تا پایان تیرماه اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین برای تسریع در روند انجام کار، فرآیند تشکیل پرونده و سایر مراحل اداری از سوی بانک ها به طریق دستی علاوه بر سامانه های مرتبط صورت گیرد.
دسته بندی: شهری / سردبیر
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید